مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد؛

پخش مستند پسران آفتاب به زودی از صدا و سیما

«محمد بازوند» مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: به زودی مستند «پسران آفتاب» که شامل زندگی نامه «شهیدان سید جواد و سید مصطفی میرشاکی» از شهدای شهرستان الیگودرز است، از صدا و سیما مرکز لرستان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ - 27May 2018

پخش مستند پسران آفتاب به زودی از صدا و سیما / اطلس دفاع مقدس تهیه  می شود‌به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم آباد، «محمد بازوند» ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی رسانه ای دفاع مقدس که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز لرستان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و جمعی از مسئولین و کارکنان استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: این رسانه متناسب با رسالتی که در جهت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دارد، به صورت روزانه برنامه هایی را در این زمینه از رادیو و تلویزیون پخش میکند.

وی به پخش برنامه «راویان عشق» بصورت روزانه از رادیو اشاره کرد و گفت: این برنامه به طور اختصاصی به زندگی شهدا و خانواده ها و همرزمان آنها میپردازد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان، راهیان نور، خاطرات سبز، تقویم عشق و بسوی معبود را از جمله برنامه های تلویزیون عنوان کرد و گفت: امسال هم در قالب برنامه میقات به صورت آتش به اختیار و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی به مسائل دفاع مقدس می پردازیم.

بازوند از تهیه «اطلس دفاع مقدس» خبر داد و افزود: در این اطلس عملیات هایی که رزمندگان لرستانی در آنها حضور داشته اند، شهرهای استان که مورد هجوم بمباران دشمن واقع شده اند، اعزام رزمندگان لرستانی به جبهه ها و به طور کلی نقش استان لرستان در دفاع مقدس به تصویر کشیده می شود.

وی با بیان اینکه باید در معرفی شهدا بیشتر تلاش کنیم، گفت: «مستند پسران آفتاب» که شامل زندگی نامه شهیدان «سید جواد و سید مصطفی میرشاکی» است بزودی از صدا و سیما پخش می شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان از آمادگی رسانه صدا و سیما در جهت تهیه مستند همه شهدای لرستان بویژه فرماندهان شهید، خبر داد و افزود: این کار هم به تنهایی از عهده این رسانه بر نمی آید و نیاز به همکاری همه دستگاههای فرهنگی دارد تا بتوانیم میراث ارزشمند شهدا را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

بازوند در ادامه به وقایع خرداد ماه اشاره کرد و گفت: این ماه بواسطه وقایع تلخ و شیرینی مثل رحلت حضرت امام (ره) و انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب از طرف مجلس خبرگان، منشا خیر و برکت است.

وی در پایان گفت: درست است که خواستگاه انقلاب اسلامی، کشورمان ایران است ولی انقلاب اسلامی همه دنیا را در بر گرفت و همچون زلزله ای دنیا و استکبار جهانی را در هم ریخت.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها