سردار رضایی خبر داد؛

نامگذاری برجک 2 میل 89 پاسگاه چاهلشگر به نام شهید «وحید حسین‌زاده»

فرمانده مرزبانی ناجا از نامگذاری برجک 2 میل 89 پاسگاه چاهلشگر به نام شهید «وحید حسین‌زاده» خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 30May 2018

نام گذاری برجک 2 میل 89 پاسگاه چاهلشگر به نام شهید «وحید حسین زاده»به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و همچنین زنده نگه‌داشتن رشادت و سلحشوری مرزدار غیور ستوان سوم شهید «وحید حسین‌زاده»، برجک 2 میل 89 پاسگاه چاهلشگر به نام آن شهید بزرگوار تغییر نام و به تصویب فرمانده نیروی انتظامی رسید.

وی بیان داشت: برجک 2 میل 89 پاسگاه چاهلشگر در بامداد 28 فروردین ماه سال جاری مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت که با رشادت و مقاومت جانانه مرزداران مستقر در برجک، اهداف شوم دشمنان نقش بر آب شد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: شجاعت و رشادت همرزمان من برای مدیریت این برجک در برابر حمله اشرار مسلح مثال‌زدنی بود و آن‌ها توانستند با روحیه جهادی این توطئه را خنثی کنند.

سردار رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این حادثه تروریستی دو نفر از مرزداران به نام‌های ستوان سوم «وحید حسین‌زاده» و گروهبان سوم وظیفه «ابوالفضل غلامپور» به فیض عظمای شهادت رسیدند و گروهبان سوم وظیفه «علی رضایی» و گروهبان سوم وظیفه «مهرداد حاتمی» به درجه جانبازی نائل شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار