سردار شرفی:

یکی از اهداف تحول کلانتری‌ها تسریع در ارائه خدمات الکترونیکی است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یکی از اهداف تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، تسریع در ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان است، گفت: دستیابی به این هدف، افزایش سطوح رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم را در پی دارد.
کد خبر: ۲۹۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 30May 2018

یکی از اهداف تحول کوپ، تسریع در ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در کمیسیون تحول کوپ در غرب استان تهران ضمن تقدیر از سردار «خانچرلی» فرمانده انتظامی استان در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه پلیس پیشگیری، اظهار داشت: پیشرفت در زیر ساخت‌های مهندسی، فاوایی و شاخص‌های عملکردی بسیار چشمگیر بوده که جا دارد از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان و کارکنان این فرماندهی تشکر کنم.

وی با بیان اینکه پیشگیری از سوانح و حوادث از دیگر اهداف تحول کوپ‌ها است، بیان داشت: با به کارگیری تکنولوژی و تجهیزات برتر می‌توان باعث افزایش اشراف اطلاعاتی در حوزه سرزمینی شده و از طریق اقدامات اطلاعاتی و بهره‌مندی از تجهیزات و تکنولوژی می‌توان در راستای کاهش سوانح و حوادث استفاده کرد.

سردار شرفی با اشاره به راه‌اندازی واحد‌های سیار، گفت: افزایش امنیت مردم از طریق جذب نگهبانان محله از 100 هزار نفر فعلی به 300 هزار نفر می‌تواند در کاهش وقوع جرایم در جامعه موثر باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری و بسیج می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان‌های دولتی می‌تواند کاهش آمار جرایم به ویژه سرقت را به دنبال داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیکی به مردم هدف دیگر تحول کوپ‌هاست، گفت: دستیابی به این هدف، افزایش سطوح رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم را در پی دارد.

وی هدف دیگر تحول کوپ‌ها را حمایت و صیانت از کارکنان مجموعه عنوان کرد و افزود: ساز و کاری باید فراهم شود تا از کارکنان حمایت و صیانت کرد که این وضعیت به صورت میدانی توسط سفیران صیانت انجام می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هدف دیگر تحول کوپ‌ها جلب رضایت مردم و ارتقاء آن است، گفت: مرکز پایش و کنترل هوشمندانه بیانگر خوب یا بد بودن عملکرد پرسنل کلانتری است که این موضوع توسط مسئولان پیگیری شده تا میزان عدم رضایتمندی بررسی و علت آن مشخص شود.

سردار شرفی در پایان گفت: بایستی از دیگر ظرفیت‌های اقشار اجتماعی، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی برای کاهش جرایم در جامعه استفاده کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار