مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از ضرورت‌های جامعه امروز و آینده است

سرهنگ «مسعود جمشیدی» گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس یکی از ضرورت‌های جامعه امروز و آینده ما است و این مهم، وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور و استان را سنگین‌تر می‌کند.
کد خبر: ۲۹۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 30May 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، «عبدالرحیم سیفی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با سرهنگ ستاد «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار «عبدالرحیم سیفی» اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکنون همکاری خوبی با حفظ آثار دفاع مقدس داشته است و قصد داریم آنها را گسترش بدهیم.

وی به فعالیت های این کانون اشاره کرد و افزود: چاپ کتب، جشنواره نمایشنامه خوانی، تولید برنامه های نمایشی، برپایی نمایشگاه ها، نقاشی دیواری و تصویرسازی کتاب از جمله فعالیت هایی است که در رده سنی کودکان و نوجوانان دراین کانون انجام می شود.

سیفی عنوان کرد: ضروری است که روی جلوه های ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان برای کودکان و نوجوانان کار شود و آن را به جامعه هدف منتقل کنیم و این انتقال را می توان در قالب های مختلفی از جمله کتاب، فیلم، عکس، نمایش، شعر و... انجام داد.

در ادامه این دیدار سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان، گفت: وظیفه خطیر اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، علاوه بر نگهدای اسناد و مدارک دفاع مقدس، انتقال این ارزشها به نسل های آینده است که یکی از ضرورت های جامعه امروز و آینده ماست و این مهم، وظیفه همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی کشور و استان را سنگین تر می کند.

وی افزود: کتابخانه تخصصی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، دارای منابع غنی از کتب مرتبط با کودک و نوجوان است که می تواند به جامعه هدف کانون پرورش فکری کمک کند تا بهره گیری کافی و شایسته ای از این تولیدات داشته باشیم.

در پایان این دیدار مقرر شد کارشناسان رده های فرهنگی، ادبی و هنری با یکدیگر نشست های مشترکی داشته باشند و محورهای همکاری های مشترک را شناسایی کرده و ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری، برنامه های موثر و کارآمد را به اجرا درآورند.

      انتقال ارزشهای دفاع مقدس از ضرورت های جامعه امروز و آینده ماست

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار