معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

رهنمودهای امام، ملت ایران را از سد دشمنان داخلی و خارجی عبور داد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: رهنمودهای امام در همان روزهای نخست انقلاب، ملت ایران را از سد دشمنان داخلی و خارجی عبور داد و امید را در دل ایرانیان زنده کرد.
کد خبر: ۲۹۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 05June 2018

رهنمودهای امام ملت ایران را از سد دشمنان داخلی و خارجی عبور دادبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمدابراهیم الهی تبار» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تداوم و قدرتمند بودن ایران اسلامی ناشی از همپیمانی و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف است.

وی به سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: امام بر پیمان خود با پروردگار استوار بود و توانست به پیروزی برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: امام در راه خود از هیچ چیز هراس نداشت و با اقتدار خود بر تن دشمنان لرزه می انداخت.

الهی تبار با بیان اینکه امام هیچ گاه از حرکت و مبارزه دست نکشید، گفت: ایشان به نهضت و حرکت های مردمی معتقد بود و توانست در کشوری با اقوام مختلف اتحاد ایجاد کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ‌کرمانشاه تاکید کرد: مردم هم‌ چهره روحانی امام‌ را دیدند و با آرمان های ایشان پیمان بستند.

الهی تبار به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام در مقابل دسیسه های دشمنان ایستاد و با حمایت های مردم اجازه نداد دشمنان‌ راه به جایی ببرند.

وی به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در این حادثه تمام ملت ایران یکپارچه برای کمک به زلزله زدگان پای کار آمدند و نمادی از انسجام ملی را رقم ‌زدند.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: همان کسانی که مردان و زنان ما را در خیابان ها به رگبار بستند و سخت ترین جنگ‌ را به ما تحمیل کردند، امروز برای مردم ایران دایه مهربان تر از مادر شده اند.

وی خروج از برجام‌ را به معنی دشمنی امریکا با ایران عنوان کرد و گفت: برجام فرصت را از دشمنان گرفت و آنها که موقعیت خود را در خطر دیدند از آن خارج شدند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه وارد میدان شویم و اجازه ندهیم که دشمنان پیروز شوند، گفت: امروز مردم‌ مرزدار جمهوری اسلامی ایران با رشادت های خود به خوبی از ایران اسلامی‌ دفاع می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار