رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری جشن گل‌ریزان بازسازی عتبات عالیات در بجنورد

«محمد صفری» گفت: جشنواره «نشان محبت» با هدف جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات ۲۱ خردادماه در بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ - 07June 2018

برگزاری جشنواره نشان محبت خراسان شمالی در 21 خردادماه«محمد صفری» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در بجنورد، از برگزاری اولین جشنواره «نشان محبت» در این استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با حضور نماینده ولی فقیه در استان و هنرمندانی همچون «داریوش ارجمند» بازیگر سینما و تلویزیون و «سیدمصطفی موسوی» مجری برنامه «کوی محبت» و همچنین مسئولین و خیرین استان برگزار می‌شود.

وی زمان و مکان برگزاری این جشنواره را ۲۱ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مجتمع فرهنگی لاله بجنورد اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره «نشان محبت» جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات است که از تمام خیرین استان خواستاریم که در این جشنواره شرکت کنند.

صفری با بیان این‌که سهمیه امسال استان خراسان شمالی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات یک میلیارد تومان است، افزود: تاکنون با کمک‌های خیرین و مردم حدود ۵۰ میلیون تومان آن محقق شده است.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد شرکت در این جشنواره و کمک به گلریزان بازسازی عتبات عالیات را دارند، می‌توانند با مراجعه به ستاد بازسازی و دریافت کارت حضور، در این محفل شرکت کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی اضافه کرد: خیران و نیکوکاران برای دریافت کارت حضور در این برنامه می‌توانند به آدرس بجنورد، میدان فردوسی، خیابان امیریه (شهید امامی) امامی ۵ اولین چهارراه، سمت راست، ساختمان ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۳۷۰۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار