نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

اگر اسرائیل نبود داعش در منطقه وجود نداشت

حجت الاسلام سید «محمدباقر عبادی» با بیان اینکه به طور قطع اگر اسرائیل نبود ما داعش در منطقه نداشتیم، گفت: دشمنی رژیم صهیونیستی و آمریکا با ملت ایران و دنیای اسلام است و نمی‌خواهند یک ملت توسعه یافته دارای فناوری و علم و قدرت وجود داشته باشد.
کد خبر: ۲۹۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ - 07June 2018

اگر اسرائیل نبود داعش در منطقه وجود نداشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام سید «محمدباقر عبادی» نماینده مردم بیرجند، در میان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال از ویژ‌گی و اهمیت بالاتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

وی با بیان اینکه نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی امروز بیش از هر زمان دیگری خودش را نشان داده است، گفت: امروز دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران بیش از هر زمان دیگری مشخص شده است و به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.

نماینده مردم بیرجند، در میان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس ضروری و لازم است، افزود: حضور و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس حکم جهاد فی سبیل الله دارد، این راهپیمایی در جهان رصد می‌شود و بازتاب جهانی دارد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: این راهپیمایی می‌تواند برای جامعه امنیت‌زا باشد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس دشمنان را ناامید و مایوس می‌کند.

وی گفت: همانطور که امام راحل فرمودند رژیم اشغالگر قدس غده سرطانی است و امروز نیز این رژیم با کمک آمریکا پدیده‌ای به نام داعش را به وجود آوردند که زنان و مردان را در منطقه قتل و عام کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور قطع اگر اسرائیل نبود ما داعش در منطقه نداشتیم، خاطرنشان کرد: دشمنی رژیم صهیونیستی و آمریکا با ملت ایران و دنیای اسلام است و نمی‌خواهند یک ملت توسعه یافته دارای فناوری و علم و قدرت وجود داشته باشد.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: سکوت دنیای اسلام در مقابل فجایع آمریکا و رژیم صهیونیستی نقشه آن‌ها را تغییر نمی‌دهد چرا که دشمنان نقشه و توطئه‌های خود را برنامه‌ریزی کرده و اگر هم سکوت کنیم و چیزی نگوییم نیز آن‌ها نقشه خود را پیاده می‌کنند.

وی افزود: آن‌ها به دنبال حکومت در خاورمیانه هستند و می‌خواهند اسرائیل کدخدای خاورمیانه باشد، بسیاری از کشورهای اسلامی مانند لیبی، عراق و سوریه که یک مقدار قدرت داشتند را متلاشی کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حضور پررنگی در راهپیمایی داشته باشند و باید بحث اسرائیل و قدس را جدی بگیریم زیرا فلسطین خط مقدم مبارزه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها