حضور باشکوه‌تر-4/ سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

انقلاب اسلامی موجب شکست رژیم صهیونیستی در منطقه شده است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به یُمن انقلاب اسلامی امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی با صحنه‌ای مواجه شده که شکست آن را در منطقه در پی دارد.
کد خبر: ۲۹۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ - 08June 2018

انقلاب اسلامی موجب شکست رژیم صهیونیستی در منطقه شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی روز قدس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس، روز حیات اسلام در برابر رژیم کودک‌کشی است که نه به اخلاقیات توجه دارد و نه به هیچ ارزش اخلاقی وابسته است.

وی افزود: از روز اول نطفه این رژیم خراب و با دسیسه مستکبرین به وجود آمد و امروز هم که کماکان شاهد هستیم، جنایات این رژیم در منطقه ادامه دارد؛ اما به یُمن انقلاب اسلامی امروز رژیم کودک‌کش با صحنه‌ای مواجه شده که شکست آن را در منطقه در پی دارد.

سردار غیب‌پرور تاکید کرد: آرمان همه ما نابودی رژیم صهیونیستی است.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی معنادار است که امیدوارم مسئولین کشور و دشمنان انقلاب این پیام را به خوبی دریافت کنند. ملت با بصیرت ایران راهشان را به خوبی انتخاب کردند و آن راه ایستادگی، مقاومت و دین‌داری است.

وی با اشاره به ادعای برداشته شدن سایه جنگ از کشور، خاطرنشان کرد: استقامت، پایداری و ولایت مداری مردم و هدایت مدبرانه رهبری است که سایه هر گونه جنگی را از کشور برداشته است. شاید برخی عنوان کنند که با انجام فلان کار سایه جنگ از کشور برداشته شد، ولی اینطور نیست. اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی بداند با ملتی سست و غفلت زده مواجه است، حتی یک ساعت برای شروع جنگ تاخیر نمی‌کند.

سردار غیب پرور شرط فتح و پیروزی را ایستادگی و مقاومت دانست و عنوان کرد: امروز ایران در عملیات روانی، فرهنگی و تحریم اقتصادی به سر می‌برد که این حجم از فشار علیه یک کشور در تاریخ بی سابقه است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار