جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور:

اگر بخواهیم دشمن را ناکام بگذاریم باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم

سردار سرتیپ «اسکندر مومنی» گفت: هرگاه دشمن احساس کند که ما ضعیف شده‌ایم تهاجم می‌کند؛ لذا اگر بخواهیم دشمن را ناکام بگذاریم باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.
کد خبر: ۲۹۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ - 08June 2018

دفاع از مردم فلسطین مورد توجه خاص قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار سرتیپ «اسکندر مؤمنی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم ولایت‌مدار شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: دفاع از آرمان‌های فلسطین و مردم مظلوم منطقه، حضور گسترده در صحنه و حفظ وحدت و انسجام در حول محور ولایت و افزایش قدرت دفاعی از نکات مهمی است که باید همه به آن توجه خاص داشته باشیم.

وی حمایت از مردم فلسطین را در ۲ وجه عنوان کرد و گفت: وجه اول روزی است که ملت فلسطین پیروز خواهد شد و وجه دوم این است که بیدار و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های فلسطین از تصرف و اشغال سرزمین‌های دیگر جلوگیری خواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به شعار «از نیل تا فرات» رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی هر وقت اراده می‌کرد، لشکرکشی کرده و خاک سرزمینی را مورد اشغال قرار می‌داد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع متوقف شد.

وی با طرح این سؤال که چرا دشمنان قدرت دفاعی ایران را نشانه گرفته‌اند، توضیح داد: تاریخ معاصر کشور ما نشان می‌دهد که ایران به هیچ کشوری هجوم نبرد، اما همواره موردتهاجم قرارگرفته است؛ چراکه موقعیت راهبردی و استراتژی ایران به‌گونه‌ای است که همواره مورد طمع دشمنان است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان این‌که کدام منطق حکم می‌کند که ما به تضمین دیگران اعتماد کنیم، گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی که مرز‌های کشور با ناامنی مواجه بود، فردی بنام «صدام» به ایران تجاوز کرد و نه‌‌تنها دنیا از ما حمایت نکرد، بلکه با تمام قوا به کشور متجاوز هم کمک کرد.

وی برجام را جزو معدود توافقات بین‌المللی دانست که نقض شده است و تصریح کرد: بزرگ‌ترین تضمینی که در دوران معاصر می‌شد داد، قضیه برجام است که ۶ کشور توافق کردند و در شورای امنیت سازمان ملل و در منظر میلیارد‌ها انسان در کره زمین تأیید شد، اما در اندک زمانی در میان بهت و حیرت انسان‌های جهان، قطعنامه را فسخ کردند و مطمئن باشید اگر توافق دیگری هم صورت بگیرد بازهم نقض می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا موقعیت راهبردی ایران در منطقه را حیاتی دانست و افزود: هرگاه دشمن احساس کند که ما ضعیف شده‌ایم تهاجم می‌کند؛ لذا اگر بخواهیم دشمن را ناکام بگذاریم باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

مؤمنی در پایان گفت: اگر مردم، دولت و نیرو‌های انتظامی و نظامی از گوهر گران‌بهای موقعیت راهبردی و استراتژی کشور مراقبت نکنند، ما مورد تهاجم قرار خواهیم گرفت.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار