استاندار خراسان شمالی:

ملت ایران همواره از ملت‌های مظلوم جهان حمایت می کنند/ ملت ایران تا زمان رسیدن به پیروزی دست از مبارزه نخواهند کشید

«محمدرضا صالحی» در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: ملت ایران همواره از ملت‌های مظلوم جهان حمایت می کنند و تا زمان رسیدن به پیروزی دست از مبارزه نخواهند کشید.
کد خبر: ۲۹۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ - 08June 2018

ملت ایران همواره از ملت‌های مظلوم جهان حمایت می کنند/ملت ایران تا زمان رسیدن به پیروزی دست از مبارزه نخواهند کشیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، «محمدرضا صالحی» استاندار خراسان شمالی در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع روزه داران مرکز استان با اشاره به نامگذاری روز قدس گفت: امام خمینی (ره) در آن زمان خطر اسرائیل را گوش زد و خرید و فروش با اسرائیل را حرام اعلام کردند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.

وی افزود: امروزه آخرین جمعه ماه رمضان به روز همبستگی مسلمانان و دفاع از حقوق مردم فلسطین و دیگر کشورهای مظلوم تبدیل شده است.

صالحی روز قدس را روز اسلام و مقابله با مستکبرین دانست و افزود: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است و ملت ایران همواره از ملت‌های مظلوم جهان بویژه فلسطین حمایت می کنند.

استاندار خراسان شمالی در خصوص اهمیت قدس گفت: موقعیت استراتژیک خاورمیانه، سرزمین پیامبران بودن، آغاز سفر معراج پیامبر و قبله نخست مسلمانان از جمله دلایلی است که مسلمانان به دنبال خارج کردن غاصبان از این منطقه هستند.

وی همچنین در مورد اهمیت خاورمیانه نیز بیان کرد: سیاست هیچگاه از جفرافیا جدا نیست؛ خاورمیانه مهم ترین نقطه جغرافیایی سیاسی جهان است و حمله کشوری مانند عربستان به یمن و از سوی دیگر حملات تروریست ها و مستکبران به کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، لبنان و غزه، نشان از اهمیت منطقه خاورمیانه در جهان است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمن از ایستادگی ملت ایران آشفته و عصبانی است، تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با تحریم‌ها، فشار اقتصادی و با جنگ نرم فشار روانی بر ملت ایران ایجاد کند.

وی در پایان گفت: راه پیشرفت و مقاومت، راه ارتباط با خداست و ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران تا زمان رسیدن به پیروزی دست از مبارزه با آن شجره خبیثه نخواهند کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار