سردار شرفی خبر داد؛

مشارکت سپاه و ارتش با نیروی انتظامی برای حفاظت از مرزهای کشور

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: سپاه، ارتش و بسیج در امر حفاظت از مرزهای کشور با نیروی انتظامی همکاری دارند.
کد خبر: ۲۹۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 09June 2018

مرزبانان ناجا نشان دادند جان می‎دهند اما وجبی از خاک خود را نمی‌دهند/ خوشبختانه امنیت امروز در تمامی مرزها برقرار استسردار «محمد شرفی» رییس پلیس پیشگیری ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با بیان اینکه نیروی انتظامی از گذشته تا به امروز مرزدار و مرزبان خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، اظهار داشت: تمامی مرزبانان ناجا در مرزهای کشور مستقر و آماده جانفشانی هستند و با از خودگذشتگی از کیان و سرحدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج در امر حفاظت از مرزهای کشور با نیروی انتظامی همکاری دارند و با قاطعیت به مقابله با گروهک‌های تروریستی می‌پردازند.

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در کشورهای همسایه تسلط بر مرزها ضعیف است؛ از این رو گروهک‌های تروریستی از این خلاء استفاده می‌کنند و به مرزهای ایران نزدیک می‌شوند که در نزدیکی به مرزها با مرزبانان شجاع و غیور روبرو و درگیر می‌شوند.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز امنیت در تمامی مرزهای کشور برقرار است و همکارانم با قدرت به وظیفه خود عمل می‌کنند. همانطور که در چند وقت اخیر دیدیم مرزبانان ناجا جان می‌دهند، اما وجبی از خاک کشور خود را از دست نمی‌دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها