گزارش المیادین:

مردم ایران در راهپیمایی امسال «روز قدس»، شعار مرگ بر آمریکا را با صدای بلندتری فریاد زدند

شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی به بررسی راهپیمایی امسال «روز جهانی قدس» در کشورمان پرداخت.
کد خبر: ۲۹۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ - 09June 2018

مردم ایران در راهپیمایی امسال «روز قدس»، شعار مرگ بر آمریکا را با صدای بلندتری فریاد زدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، روزنامه الميادين در گزارشی تصریح کرد که مردم ایران در راهپیمایی «روز جهانی قدس» امسال شعار مرگ بر آمریکا را با صدای بلندتری فریاد زدند.

در گزارش المیادین آمده است که دعوت های بی سابقه ای به احیای شایسته روز جهانی قدس در ایران صورت گرفته بود و راهپیمایی امسال در حد آرمان فلسطین بود. شخصیت های اصلاح طلب و اصولگرا این دعوت ها را مطرح کردند.

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران به المیادین گفت: حجم مشارکت گسترده امسال، به علت آن است که دشمنان احمق ایران از همه خط قرمزها عبور کردند. تظاهرکننده دیگری هم گفت: ما به دعوت رهبر خود در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم و اگر از ما خواسته شود در راه فلسطین فداکاری کنیم، بدون تردید این کار را خواهیم کرد.

در ادامه این گزارش پس از پخش قسمتی از سخنان علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، آمده است: اقدام واشنگتن در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و خروج آمریکا از توافقنامه هسته ای و اعمال مجدد تحریم ها بر ایران، برای ادامه شعار دادن ایرانی‌ها علیه آمریکا حتی با صدای بلندتر کافی است.

این گزارش می افزاید چهل سال از انقلاب ایران می گذرد و در این مدت تحولات زیادی در صحنه داخلی و خارجی رخ داده است. تقریبا همه چیز به جز شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در ایران تغییر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار