معاون عمرانی استاندار قزوین:

همه ادارات و سازمان‌ها وظیفه دارند به برگزاری کنگره شهدا کمک کنند

«علی فرخ زاد» گفت: کنگره شهدا ادای دین به شهدای والامقام است و همه ادارات و سازمان‌ها وظیفه دارند به برگزاری آن کمک کنند.
کد خبر: ۲۹۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 10June 2018

همه ادارات و سازمان‌ها وظیفه دارند به برگزاری کنگره شهدا کمک کنندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «علی فرخ‌زاد» معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کمیته گنجینه و یادمان‌های ستاد کنگره شهدای استان، اظهار داشت: کنگره شهدا، ادای دین به شهدای والامقام استان است و همه ادارات و سازمان‌ها وظیفه دارند به برگزاری آن کمک کنند.

وی افزود: شهرداران شهرستان‌ها می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز، مکان‌های پیشنهادی برای نسب یادمان یا المان ستاد کنگره شهدا در میادین و معابر شهری و طرح‌های پیشنهادی آن را به دبیرخانه اعلام و دبیرخانه با مشارکت سازمان نظام مهندسی تا پایان تیرماه نسبت به ارزیابی و ارائه طرح نهایی جهت احداث به شهرداری‌ها ابلاغ کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین تأکید کرد: با نهایی شدن محل برگزاری کنگره شهدا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، زیر ساخت‌های این مجموعه اعم از ظرفیت میهمانان، سیستم صوتی و تصویری، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ به‌صورت دقیق بررسی می‌شود تا در صورت کاستی‌ها، امکانات آن تأمین شود.

فرخ‌زاد بیان کرد: مسئله پارکینگ خودرو‌ها به کمیته فنی ترافیک استان باید سپرده شود تا تعداد ورود و خروج را برنامه‌ریزی کنند و می‌توانند با شهرداری در این زمینه مشارکت داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود در ابتدای این جلسه «مهدی طاهرخانی» رئیس کمیته گنجینه و یادمان‌های ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین، توضیحاتی را در خصوص وظایف کمیته و انتظارات حمایتی که از ادارات است را مطرح کرد و اعضای کمیته گنجینه پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها