دبیر جنبش حزب انصارالحجه یمن:

غرب می‌خواهد امام خامنه‌ای را نزد اعراب بدنام جلوه دهد

سید حسن العماد گفت: غربی‌ها مخصوصا آمریکایی‌ها قصد دارند امام خامنه‌ای را نزد اعراب و یمنی‌ها بدنام جلوه دهند تا تفرقه بین رهبران مقاومت صورت بگیرد.
کد خبر: ۲۹۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ - 10June 2018

غرب می‌خواهد امام خامنه‌ای را نزد اعراب بدنام جلوه دهدبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، سید حسن العماد دبیر جنبش حزب انصارالحجه یمن در مراسم یادبود اربعین شهادت صالح علی الصماد اظهار داشت: شهید صالح علی الصماد حقیقتا یک شخصیت استثنایی بود؛ در صورتی که غربی ها تلاش کرده بودند تفکری را پایه ریزی کنند که فردی به ریاست می رسد نباید با دین و اسلام رابطه ای داشته باشد ولی الصماد کسی بود که نماز جمعه، مناسک مذهبی و قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار داده بود.

وی در ادامه افزود: در 40 سال گذشته امام خمینی (ره) توانست این افکار و آرمانها را در بین کشورهای اسلامی زنده کند. غرب در آن زمان تلاش کرد که امام خمینی را نزد اعراب بدنام کند ولی موفق نبودند و با شکست مواجه شدند.

سید حسن العماد خاطرنشان کرد: نقشه امروز غربی ها این است که امام خامنه ای را نزد اعراب و مخصوصا یمن بدنام کنند. بین سید عبدالملک که رهبر یمن است و امام خامنه ای تفرقه بیاندازند تا محور مقاومت ضعیف و کمرنگ بشود.

دبیر جنبش حزب انصارالحجه یمن گفت: غربی ها نمی خواهند که انقلاب امام خمینی صادر بشود ولی نمی دانند که این انقلاب امروزه به نیجیریه و آمریکا صادر شده است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار