مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

می خواهند با القای آسیب های اجتماعی به درون جامعه به نظام ضربه بزنند

حجت الاسلام «احمد رضایی» با بیان اینکه آسیب های اجتماعی از برنامه های هدفمند دشمن است، گفت: دشمنان از طریق فتنه انگیزی ها به نتیجه نرسیدند و تصمیم گرفتند با القای آسیب های اجتماعی به درون جامعه به نظام ضربه بزنند.
کد خبر: ۲۹۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ - 13June 2018

می خواهند با القای آسیب های اجتماعی به درون جامعه به نظام ضربه بزنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «احمد رضایی» مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در شرایط فعلی آسیب‌های اجتماعی خانواده و جامعه را مورد تهدید قرار داده و رهبری هم در این زمینه دغدغه جدی دارند که 7 مرتبه جلساتی را با سران قوا و مسئولان ارشد داشته اند.

وی افزود: آسیب های اجتماعی تا درب منازل یکایک ما آمده است که واقعا خواب راحت را از انسان می گیرد و حتی زندگی خودمان هم در معرض این تهدیدهاست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی از برنامه های هدفمند دشمن است، گفت: دشمنان از طریق فتنه انگیزی ها به نتیجه نرسیدند و تصمیم گرفتند با القای آسیب های اجتماعی به درون جامعه به نظام ضربه بزنند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی با حرکت جهادی محقق می‌شود، گفت: 5 مورد از آسیب های اجتماعی که مورد تاکید رهبری است عبارتند از «اعتیاد»، «طلاق»، «مفاسد اخلاقی»، «سکونت‌گاه های غیر مجاز، تالار» و «حاشیه نشینی» که از اولویت خاصی برخوردار بوده است.

وی افزود: استاندار در گزارشی اعلام کرد 25 هزار حاشیه نشین در بیرجند داریم که واقعا رقم قابل توجهی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در همین راستا ماموریتی صرفا به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد که توجه کنیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی تنها اقدامات فرهنگی تأثیرگذار نیست، بلکه باید مسائل اجتماعی چون بهداشت محلات نیز جدی گرفته شود.

حجت الاسلام رضایی درخصوص حاشیه‌ نشینی در شهر بیرجند، بیان کرد: تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۶ نقطه شهر بیرجند از ظرفیت پایگاه‌های فرهنگی مساجد بهره گرفته است.

وی متذکر شد: با بررسی هایی که انجام دادیم، تصمیم گرفتیم خریدهای صورت گرفته بصورت تجمیعی انجام شود تا در مبالغ صرفه جویی شود و همچنین با توجه به شعار سال، از کالاهای تولید داخل خریداری شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: مدیران این پایگاه‌ها هر ۱۵ روز یک بار گزارشی از اقدامات خود را ارائه می‌دهند و اگر این طرح مورد تایید بازرسان وزارت کشور قرار نگیرد شاید متوقف شود.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: منطقه «مهرشهر» هم علاوه بر سایر 5 منطقه انتخاب کردیم، که بستر آسیب های اجتماعی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها