کرد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

با پذیرش FATF‌ خود را در دام دسیسه غربی‌ها گرفتار می‌کنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با پذیرفتن کنوانسیون «مبارزه با تامین مالی تروریسم» در واقع ما خودمان را در دام دسیسه‌های غربی‌ها گرفتار خواهیم کرد و همین طرح در آینده‌ای نه چندان دور باعث می‌شود که ما از یاری رساندن به حزب‌الله لبنان ناتوان شویم.
کد خبر: ۲۹۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ - 15June 2018

یبعلی کرد عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به خصومت و توطئه‌های آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی، طرح کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را یکی دیگر از فتنه های غربی ها عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح خلاف هویت ملی ماست، لذا ظاهر آن را به گونه ای برای سایر کشورهای آزادی‌خواه معرفی کرده‌اند که گویی مبارزان صد در صدی با تروریست‌ها، آمریکا و متحدانش هستند. در حالیکه کسانی تروریسم را خلق و آن را در راستای تحقق اهداف خودشان حمایت می‌کنند که طراحان اصلی FATF هستند.

وی مبارزه با استکبار را یکی از مهمترین آرمان‌های امام راحل و از دستاوردهای بزرگ انقلاب دانست و افزود: گروه مبارز و ظلم‌ستیزی همچون حزب الله لبنان از انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) الگو گرفته و این به آن معناست که ما در صدور انقلاب اسلامی کشورمان موفق بوده‌ایم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: با پذیرفتن کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در واقع ما خودمان را در دام دسیسه های غربی ها گرفتار خواهیم کرد و همین طرح در آینده ای نه چندان دور باعث میشود که ما از یاری رساندن به حزب‌الله لبنان ناتوان شویم. همین اقدام باعث می‌شود که ما روند صدور انقلاب اسلامی مان به سایر کشورها را مسدود کنیم.

کُرد، مقابله با هرگونه اقدامات ضد ایرانی غربی‌ها را وظیفه اصلی مسوولان نظام عنوان کرد و گفت: همه مسوولان باید به نشان از پاسداری از خون و آرمان‌های شهدا، جانبازان و خانواده‌های شهدا و برای دفاع از هویت ملی ایران این طرح و تمام توطئه‌های دیگر دشمنان علیه کشور را محکوم کنند.

نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه عضویت جمهوری اسلامی کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را باعث ایجاد موانع بزرگ بر سر راه حمایت و پشتیبانی کشور ما از جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: پذیرفتن این طرح هر اقدام انقلابی و اسلامی ما در جهت دفاع از امت‌های آزادی‌خواه را در نطفه خفه خواهد کرد، لذا نباید با عضویت در FATF در جهت فعالیت‌های گروه های مبارز اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها