مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد:

جشن‌های «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

«ستار هدایت‌خواه» از برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ - 17June 2018

جشن‌های «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، «ستار هدایت‌خواه» مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کاروان فرهنگی «زیر سایه خورشید» از 6 سال قبل در استان راه‌اندازی شده که در قالب این کاروان برخی از خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) با پرچم متبرک در مناطق شهری و روستایی استان حضور پیدا می‌کنند.

 مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد به برخی برنامه‌های دهه کرامت در استان اشاره داشت و افزود: پیش‌بینی شده است که 100 برنامه در دهه کرامت در قالب جشن‌های «زیر سایه خورشید» در شهرها و روستاهای استان برگزار شود.

هدایت‌خواه از حضور خادمان حرم رضوی در بیمارستان‌ها، زندان‌ها و روستاهای استان خبر داد و گفت: امیدواریم مردم استان از این فرصت معنوی بهره کافی را ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال جشن‌های «زیر سایه خورشید» و جشنواره رضوی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه کرامت به صورت همزمان برگزار می‌شود.

هدایت‌خواه با تأکید بر اینکه امسال باید طوری برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم از حضور خادمات حرم رضوی بیشتر استفاده کنیم، گفت: محصول جشنواره رضوی نباید تنها منحصر به دهه کرامت بوده و باید تداوم داشته باشد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها