حجت‌الاسلام فراتی:

نیروی انتظامی در خاکریز اول تأمین امنیت قرار دارد

معاون سازمان قضائی نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول تأمین امنیت کشور قرار دارد، گفت: مقوله امنیت در فرهنگ اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۲۹۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 20June 2018

نیروی انتظامی در خاکریز اول تأمین امنیت قرار داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «فراتی» معاون سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در همایش سراسری رؤسای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور، اظهار داشت: مقوله امنیت در فرهنگ اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: هزینه‌ای که جمهوری اسلامی برای تأمین امنیت پرداخت کرده که باید به آن توجه کنیم بیش از 230 هزار شهید، بیش از 500 هزار جانباز و 4 هزار آزاده است.

معاون سازمان قضائی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: وزارت دفاع، دادگستری، قوه قضائیه و نیرو‌های مسلح (سپاه، ارتش، ناجا و بسیج) مسؤولیت تأمین امنیت مردم را در بعد داخلی و خارجی کشور به عهده دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فراتی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول تأمین امنیت مردم قرار داد، گفت: بیشترین واژه‌ای که در سخنرانی مقام معظم رهبری با مسؤولان ناجا بیان شده واژه «امنیت» است.

وی با اشاره به اینکه توفعات و دیدگاه رهبری نسبت به ناجا مطلوب است، تصریح کرد: دامنه امنیت در کشور وسیع و زیربنای تحقق همه کار‌ها امنیت است که مسئولیت تامین آن با نیروی انتظامی است.

معاون سازمان قضائی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه من به تبعیت از گفته‌های مقام معظم رهبری از مجموع عملکرد نیروی انتظامی راضی هستم، اظهار داشت: پلیس آگاهی با دیگر پلیس‌ها قابل مقایسه نیست به‌طوری‌که سختی کار آن‌ها بیش از سایر پلیس هاست و انصافا مسؤولیت خطیری به عهده دارند.

وی افزود: در مجموعه کلان نیروی انتظامی که در واقع ویترین نظام می‌باشند کار پلیس آگاهی از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در ادامه سخنان خود به مسأله حق الناس اشاره کرد و گفت: حق الناس مسأله شوخی برداری نیست و باید در مأموریت‌ها و وظایف خود این موضوع را مدنظر قرار داده و به آن توجه ویژه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین فراتی با اشاره به فرمایشات امام محمد باقر (ع) که فرمودند: اولین قطره خونی که از شهید به زمین ریخته شد همه گناهان او بخشیده می‌شود مگر حق الناس، گفت: در بازرسی منزل، آداب و اصول انسانی را در مأموریت‌های خود رعایت کنیم.

معاون سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در پایان با اشاره به نظارت دقیق مدیران بر زیرمجموعه‌های خود گفت: نظارت دقیق و اشراف به عملکرد‌ها از جمله وظایفی است که مدیران مربوطه باید در حوزه وظایف خود به آن اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها