انصاری مطرح کرد؛

لزوم حمایت همه‌جانبه از تلاشگران عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور بر لزوم حمایت همه‌جانبه از تلاشگران عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد.
کد خبر: ۲۹۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 20June 2018

لزوم حمایت همه جانبه از تلاشگران عرصه مبارزه با قاچاقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «جمال انصاری» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در همایش سراسری رؤسای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور، اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم از اقدامات حرفه‌ای و تخصصی توأم با برنامه‌ریزی و جدیت نیروی انتظامی به ویژه پلیس آگاهی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: کمیت‌ها در حوزه مقابله با قاچاق در سال 96 در مقایسه با مدت مشابه سال 95، حکایت از یک رشد مثبت دارد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با تأکید بر لزوم تقویت هماهنگی و تعاملات دستگاه‌های مسؤول در فرآیند مبارزه با قاچاق، عنوان کرد: همکاری‌های انتظامی با سازمان تعزیرات حکومتی بسیار مطلوب است و سرعت، دقت و شفافیت اقدامات نسبت به گذشته روند بهتری دارد.

این مقام مسؤول با اشاره به دیدار با فرمانده ناجا عنوان کرد: سردار «اشتری» تأکید و دغدغه ویژه‌ای برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارند، به شخصه شاهد همکاری‌های مطلوبی از سوی ایشان هستیم و با دید بلندی که دارند به جد به دنبال رفع خلاء‌ها در فرآیند مبارزه با قاچاق هستند.

انصاری با اشاره به تبعات قاچاق در کشور، بیان کرد: قاچاق کالا و ارز ضربات مهلکی به بدنه اقتصاد وارد کرده و به نوعی تولید و اشتغال را درگیر می‌کند برهمین اساس مبارزه با این معضل نیازمند عزم و اراده همگانی است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه از تلاشگران عرصه مبارزه با قاچاق، افزود: در برخورد با معضل قاچاق باید سراغ سرمنشأ‌ها و جریان‌های سازمان یافته رفت.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در پایان بر لزوم تقویت تعاملات میان پلیس و سازمان تعزیرات حکومتی کشور تأکید کرد و گفت: آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار