امام جمعه موقت همدان:

برای انجام کارهای مردم در ادارات صدور بخشنامه کارآمد نیست

امام جمعه موقت همدان خطاب به وزیر کشور گفت: برای انجام کارهای مردم در ادارات صدور بخشنامه کارآمد نیست بلکه باید عده‌ای موظف به سرکشی و نظارت شوند.
کد خبر: ۲۹۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ - 22June 2018

برای انجام کارهای مردم در ادارات صدور بخشنامه کارآمد نیستبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام حسن طاهری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه  همدان اظهار کرد: خداترسی و تقوی در همه شئون زندگی مومن تجلی دارد به طوری که این فرد در همه ابعاد امین و قابل اطمینان است.

وی با بیان اینکه وزیر کشور گفته روزی 5 هزار نفر به ادارات مراجعه می‌کنند و همه ناراضی بازمی‌گردند که تمام آن به سبب کمبود نیست، ادامه داد: از این نظر ایشان ظاهراً بخشنامه‌ای صادر کرده‌اند که معتقدم بخشنامه کارآیی ندارد بلکه باید عده‌ای موظف به سرکشی و نظارت شوند.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر لزوم گره‌گشایی از حوائج مسلمانان از منظر آیات و روایت بیان کرد: اگر مومن به دادگستری، شهرداری یا حتی فرد دارای مکانت مراجعه کند و مشکلش حل شود بنابر روایات ثواب 20 حج به پای گشاینده کارش نوشته می‌شود.

وی ادامه داد: در روایتی دیگر بیان شده آن کس خداوند او را دوست داشته باشد مورد مراجعه مومنان برای رفع حوائج قرار می‌گیرد.

طاهری با اشاره به اینکه پس از مرگ، تنها انسان می ماند و اعمالش، خطاب به نمازگزاران گفت: اگر اکنون می توانید برای آخرت خود گره‌ای از کار مردم باز کنید.

وی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه توسط تکفیریون تأکید کرد: اگر ایران وارد عمل نشده بود بسیاری از شهرها و اماکن مسلمانان توسط وهابیون تخریب می‌شد.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه پیشگیری از گرایش به مواد مخدر با عزم همگانی از موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه شود، اظهار کرد: دشمن با استفاده از مواد مخدر دنبال از بین بردن هویت جوان ایرانی و ناکارآمد کردن آن است.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه و اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: شخصیت شهیدبهشتی بسیار کم‌نظیر بود و به حق باید او را از سردمداران جریان انقلابی و یار شفیق امام خمینی(ره) خطاب کرد.

طاهری در پایان سخنانش با بیان اینکه باید به سمت جامعه ای برویم که تعداد پرونده‌های قضایی کاهش یابد، تحقق این مهم را با امر به معروف و نهی از منکر میسر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها