رستگارپناه در نشست شنبه‌های انقلاب:

«مشارکت مردمی» مهمترین دستاورد انقلاب است

رئیس پژوهشکده امنیت ملی با تاکید بر اینکه از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد بستری مناسب برای «مشارکت مردمی» در تحقق اهداف و ارزش‌هاست، گفت: انقلاب اسلامی با «مشارکت مردمی» توانست امنیت و حس رضایتمندی را در سطح کشور ایجاد و حفظ کند.
کد خبر: ۲۹۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ - 23June 2018

مشارکت مردمی مهمترین دستاورد انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسن رستگارپناه رئیس پژوهشکده امنیت ملی صبح امروز در دهمین نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه امنیت که در مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد یک بستر برای مشارکت مردمی در تحقق اهداف و ارزش‌هاست که این روند در دیگر کشورها با این حجم و وسعت وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه  در انقلاب اسلامی رضایتمندی مردم، مشروعیت و مقبولیت نظام یک اصل است، افزود: انقلاب اسلامی با مشارکت مردمی توانست امنیت و حس رضایتمندی را در سطح کشور ایجاد و حفظ کند.

رئیس پژوهشکده امنیت ملی با اشاره به دستاوردهای مدیریت امنیتی کشور در طول انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سایه مشارکت مردمی فضای مناسبی برای رشد و تعالی کل جامعه به وجود آمد و دستگاه های امنیتی برای ایجاد این فضا در کنار مردم قرار گرفتند.

وی افزود: اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بدون کمک گرفتن از قدرت‌های شرق و غرب امنیت کشورمان را تامین کرده‌ایم و با توجه به نوع تهدیدات پیشرو توانسته‌ایم با همفکری با مردم امنیت پایدار را برقرار کنیم و اجازه ظهور و بروز تهدیدات را به شکل جدی ندهیم از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رستگارپناه ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان جزیره ثبات و امنیت در سطح منطقه و فرا منطقه است بخاطر مشارکت مردم با دستگاه‌های متولی امنیت است. امروز جوانان انقلابی با نوآوری و اندیشه‌ورزی در برابر طرح‌های ناامن کننده دشمنان به میدان آمده و نقشه‌های آنان را از بین برده‌اند.

وی با بیان اینکه ما بی‌مهابا به جنگ تهدیدات و طرح‌های خرابکارانه دشمن نرفته‌ایم بلکه با صلابت و منطق با تهدیدات روبرو شده‌ایم، خاطرنشان کرد: منطق و عقلانیت در شناخت توطئه‌ها از دستاورد انقلاب اسلامی برشمرده می‌شود.

رئیس پژوهشکده امنیت ملی تصرح کرد: امنیت پایدار با تلاش، ازخودگذشتگی و مشارکت مردمی بدست می‌آید، در حالی که امنیت مبتنی بر قدرت و ابزار در نهایت محکوم به شکست است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار