برگزاری یادواره شهدای هفت تیر در کرمان

یادواره شهدای هفت تیر و بزرگداشت شهید بهشتی روز سه شنبه 5 تیر ماه ساعت20:30 در کرمان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ - 24June 2018

برگزاری یادواره شهدای هفت تیر در کرمان«محمدرضا اکبرزاده» مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس کرمان اظهار داشت: مراسم یادواره شهدای هفت تیر و بزرگداشت شهید بهشتی هر ساله به مناسبت هفته قوه قضائیه در کرمان برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال نیز این یادواره با حضور عموم مردم و هیئت‌های مذهبی روز سه شنبه 5 تیرماه ساعت 20:30 در محل میدان شهدا ابتدای خیابان 17 شهریور مقبره شیخ بحرینی برگزار می شود.

دبیر یادواره شهدای هفت تیر در کرمان با اشاره به اینکه در آستانه هفته حقوق بشر آمریکایی هستیم و بخشی از شخصیت شهید بهشتی آمریکا ستیزی است، افزود: این ایام زمان بسیار مناسب در جهت آگاهی بخشی و ترویج افکار این شخصیت بزرگ در جامعه می باشد.

رئیس شعبه 4 دادگاه انقلاب با بیان اینکه با توجه به شرایط امروز و حضور آمریکا از لحاظ سیاسی در منطقه و اینکه  تفکر ارتباط با آمریکا وجود دارد اظهار داشت: شرایط اقتضا می کند ماهیت آمریکا را بهتر بشناسیم.

وی گفت: از اول انقلاب تفکر آمریکا ستیزی وجود داشته است که جز اصول اولیه انقلاب اسلامی می‌باشد و رابطه با دشمن شماره یک اسلام و ایران امکان پذیر نیست.

اکبر زاده به تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه در کرمان اشاره کرد و افزود: در 120 مسجد شهر کرمان یک حقوق دان در جمع مردم حاضر می شود و عملکرد، آموزش مسائل حقوقی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور مردم برگزار می کنند.

 محمدرضا اکبر زاده گفت: این طرح 3 سال در سطح استان برگزار شده است و از لحاظ آگاهی بخشی و سطح بالا بردن اطلاعات مردم در این خصوص بسیار تاثیرگذار بوده و مردم استقبال خوبی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار