مادر شهید «ندرت الله عسکر پور ماسوله» به فرزند شهیدش پیوست

«حاجیه خانم فاطمه ساده لوح» مادر گرانقدر شهید «ندرت الله عسکر پور ماسوله» سالها پس از تحمل رنج و بیماری و کهولت سن در 83 سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.
کد خبر: ۲۹۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ - 24June 2018

مادر شهید « ندرت الله عسکر پور ماسوله »  به فرزندش پیوستبه گزارش دفاع پرس از رشت، «حاجیه خانم فاطمه ساده لوح» مادر گرانقدر شهید «ندرت الله عسکر پور ماسوله» پس از تحمل رنج و بیماری و کهولت سن در 83 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

«حاجیه خانم فاطمه ساده لوح» مادر گرانقدر شهید «ندرت الله عسکر پور ماسوله»  پس از تحمل رنج و بیماری و کهولت سن در 83 سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

پیکر مطهر حاجیه خانم «فاطمه ساده لوح» صبح امروز یکشنبه سوم تیرماه بر روی دستان مردم شهید پرور شهرک تاریخی ماسوله تشییع و در جوار فرزندش در گلزار شهدا این شهرک به خاک سپرده شد.

خاطر نشان می شود؛ شهید ندرت الله عسکرپور ماسوله در یکم آذر ماه 1338 در شهرک تاریخی ماسوله از توابع شهرستان فومن دیده به جهان گشود.

پدرش مرحوم «عبدالله» کارگر بود و مادرش «فاطمه» خانه داری می کرد. وی تا سال سوم متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند. به عنوان سرباز ارتش از یگان لشکر 81 زرهی باختران در جبهه حضور یافت. هشتم اردیبهشت 1360 در «کوره موش» سرپل ذهاب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به مقام والای شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها