مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

انتقال درست ارزشهای دوران انقلاب و دفاع مقدس، قطعاً احیا کننده خواهد بود

سرهنگ «مسعود جمشیدی» در دیدار با «رسول سعیدی حقیقت» رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان گفت: اگر ارزشهای دوران انقلاب و دفاع مقدس را به درستی منتقل کنیم قطعاً احیا کننده است.
کد خبر: ۲۹۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ - 24June 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان، با «رسول سعیدی حقیقت» رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.

انتقال درست ارزشهای دوران انقلاب و دفاع مقدس، قطعاً احیا کننده خواهد بود

در این دیدار سرهنگ «مسعود جمشیدی» ضمن تشکر از عنایت و اهتمام ویژه ای که مجموعه بانک مهر اقتصاد به مقوله ارزشمند ایثار و شهادت داشته و همچنین حمایت‌های آنها در راستای انجام ماموریت های عمیق و ماندگار اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: مأموریت حفظ آثار همچون رسالتی که حضرت زینب(س) در زنده نگه داشتن و انتقال فرهنگ عاشورایی حسینی داشت، نسبت به زنده نگه داشتن یاد و نام خاطره شهدا و رزمندگان است.

وی افزود: اگر ارزشهای دوران انقلاب و دفاع مقدس را به درستی منتقل کنیم قطعاً احیا کننده است و ان شاءالله با تعامل دو طرفه بتوانیم گامهای موثری در راستای همکاری های دوجانبه در بعد تبلیغات محیطی، فعالیت های هنری، چاپ و نشر کتب دفاع مقدس داشته باشیم.

در ادامه «رسول سعیدی حقیقت» رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان گفت: ما قبلا به مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس لبیک گفتیم و ان شاالله شهدا توفیق بدهند که بتوانیم همکاری مستمری داشته باشیم زیرا ما هرچه داریم از شهداست و یقیناً شهدا برکات خود را در دنیا و آخرت ما جاری و ساری خواهند کرد.

وی افزود: اینجانب اعتقاد دارم که یکی از وظایف مهم همه ما انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل های آینده است و هر چه سعی کنیم ارزش ها را درست انتقال دهیم قطعاً آیندگان ما فرهنگ اصیل، غنی و پربارتری خواهند داشت.

در پایان این دیدار طرفین تفاهم نمودند تا مشارکت لازم را در راستای چاپ کتب دفاع مقدس و همچنین تبلیغات محیطی در ایام و مناسبت های خاص دفاع مقدس در سطح استان داشته باشند.

انتقال درست ارزشهای دوران انقلاب و دفاع مقدس، قطعاً احیا کننده خواهد بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار