استاندار لرستان:

اولین وظیفه دولت‌های اسلامی فراهم کردن زمینه برای اقامه نماز است

«سیدموسی خادمی» استاندار لرستان با اشاره به وظیفه دولت در اقامه نماز اظهار داشت: اولین وظیفه دولت‌های اسلامی فراهم کردن زمینه برای اقامه نماز است و انجام این امر در قالب برنامه‌ها و همایش‌های سالانه محقق می شود.
کد خبر: ۲۹۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 24June 2018

اولین وظیفه دولت‌های اسلامی فراهم کردن زمینه برای اقامه نماز استبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم آباد، «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز لرستان اظهار داشت: اولین وظیفه دولت‌های اسلامی فراهم کردن زمینه برای اقامه نماز است و انجام این امر در قالب برنامه‌ها و همایش‌های سالانه که برگزار می‌شود تحقق می‌یابد.

وی افزود: طبق گزارش‌هایی که به ما ارائه می‌شود در سطح دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های خوبی اجرا شده و دستگاه‌ها هم وظایف خود را بخوبی انجام می‌دهند که اجرای طرح جا به جایی نیز  به بهتر انجام شدن کارها در استان کمک می‌کند.

استاندار لرستان عنوان کرد: استان لرستان آمادگی دارد اجلاس سراسری نماز را در استان میزبانی کند که در صورت محقق شدن این موضوع، کمک زیادی به بحث ترویج نماز در استان می‌شود.

محمود مظفر نیز در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌2 سال است که تلاش می‌کنیم با آموزش به مربیان بتوانیم به بچه‌های ناشنوا با زبان خودشان نماز خواندن یاد دهیم.

قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز بیان کرد: در بیمارستان‌ها نیز کاری انجام شده و پرستاران را آموزش دادیم که به بیمارانی که در بیمارستان هستند آموزش بدهند که چطور می‌توانند نماز بخوانند و در این راستا استقبال خیلی خوبی صورت گرفت. ‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها