رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

استکبار جهانی مدعیان دروغین حفظ حقوق بشر در جهان هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بحث حقوق بشر و حفظ کرامت انسانی از مباحث و موضوعات مورد تامل در هر جامعه‌ای است و استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار خود مدعیان دروغین حفظ حقوق بشر در جهان هستند.
کد خبر: ۲۹۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ - 25June 2018

استکبار جهانی مدعیان دروغین حفظ حقوق بشر در جهان هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «مهدی صدفی» به مناسبت بزرگداشت شهادت شهید «آیت الله بهشتی» و 72 تن از یاران انقلاب و هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» اظهار داشت: هر کدام از جوامع مختلف با نگاه‌های متفاوت و بعضا با در نظر گرفتن منافع آن کشور تعریفی از حقوق بشر دارند.

وی با اشاره به اینکه بحث حقوق بشر و حفظ کرامت انسانی از مباحث و موضوعات مورد تامل در هر جامعه‌ای است، افزود: استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار خود مدعیان دروغین حفظ حقوق بشر در جهان هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در طول تاریخ بشر، غربی‌ها از حقوق بشر تصویری کشیدند و با یکسری مولفه‌های جذاب و متنوع برای نسل جوان سعی دارند تا به اهداف شوم خودشان برسند.

صدفی ادامه داد: در مقابل این اقدامات ما وظیفه داریم با آگاهی و شناخت هر چه بیشتر اینگونه ترفندها، جنایات ها و دشمنی‌ها را رسوا کنیم و به معرفی آن را در جامعه بپردازیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به دیدار خانواده شهدای هفتم تیر در سال 1394 با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این دیدار نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی را مطالبه کردند که در آن به تبیین جنایات آمریکا پرداخته شود.

وی  گفت: از سال 1395 نامگذاری «هفته حقوق بشر آمریکایی» صورت گرفت که این هفته  از ششم تیر ماه سالروز سوءقصد نافرجام به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال 60 آغاز و تا 12 تیر ماه با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای ادامه دارد.

مهدی صدفی با بیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ما است، اظهار داشت: ضمن معرفی هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، بنا داریم در تمام سال این بحث فعال شود و مختص به این هفته نباشد.

صدفی به بخشی از جنایات آمریکا در تیرماه اشاره کرد و ادامه داد: بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی، شلیک موشک توسط ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گوشه ای از جنایت‌هایی است که از ششم تا 12 تیر ماه توسط  دشمن صورت گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: ویژه برنامه «یاد یاران» به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب روز هفتم تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم (عج)برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید به شناخت شخصیت شهید آیت الله بهشتی به صورت ویژه پرداخت ادامه داد: ویژه برنامه هفتم تیر در «امامزاده محمد» و «عباسعلی کرمان» برگزار می شود و در مساجد جلسات تبیینی خواهیم داشت.

وی به برگزاری نمایشگاه پوستر، کاریکاتور و اقامه نماز شکر به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری نشست های تبیینی و بصیرت افزایی «حلقه های صالحین» و «جلسات پرسش و پاسخ» توسط پایگاه های مقاومت بسیج انجام می شود.

صدفی گفت: صبح روز جمعه هشتم تیرماه، یادواره شهدای ترور همراه با قرائت دعای پر فیض ندبه در مهدیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار