هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی از باغ موزه همدان بازدید کردند

در سفری یک روزه استاندار مرکزی به همراه اعضای هیات امنای مرکز فرهنگی (باغ موزه) دفاع مقدس استان مرکزی از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ - 28September 2014

هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی از باغ موزه همدان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اراک، این سفر که با هدف تبادل تجربیات میان مسئولان 2 استان انجام گرفته بود، توانست زمینه انتقال تجربیات به دست آمده در استان همدان به اعضای هیات امنای موزه دفاع مقدس استان مرکزی را فراهم کند.

استان مرکزی با دارا بودن بیش از 6 هزار شهید شایسته داشتن موزهای کامل و جامع به منظور حفاظت از تاریخ جنگ و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

در این سفر استاندار مرکزی با بازدید از قسمتهای گوناگون این باغ موزه گفتوگوهایی را با استاندار استان همدان به منظور استفاده از نظریات وی انجام داد.

اعضای این هیات امنا که متشکل از معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی، معاون عمرانی استاندار مرکزی، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی، مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، مدیرکل جهاد کشاورزی استان مرکزی، فرمانده سپاه استان مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، فرماندار اراک، مدیرکل ارشاد استان مرکزی، مدیرکل صنایع دستی استان مرکزی، شهردار اراک هستند در جریان این سفر و مشاهده وضعیت کیفی این موزه گفتگوهایی در ارتباط با تعامل هرچه بیش تر در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار