قاضی زاده:

باید با اقدامات فرهنگی ماهیت منافقین را برای نسل جوان روشن کرد

سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید با ابزار فرهنگی مثل فیلم و سریال ماهیت منافقین را برای نسل جوان روشن کنیم که این گروهک چه اقدامات تروریستی‌ای را در ایران مرتکب شد.
کد خبر: ۲۹۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 26June 2018

باید با اقدامات فرهنگی ماهیت منافقین را برای نسل جوان روشن کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، بزرگداشت شهدای هفتم تیر با عنوان «منافقین و ترور یک ملت» با حضور «احسان قاضی زاده» سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، «محمد هاشمی‌نژاد» دبیر کل بنیاد هابیلیان و جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر صبح امروز (سه‌شنبه پنجم تیرماه) در مرکز فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

«احسان قاضی‌زاده» سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای مجلس اسلامی در این مراسم اظهار داشت: گروهک منافقین در میان مردم جایگاه، عمق و نفوذی ندارد. فعالیت‌های آن‌ها نیز در برخی از رویدادهای کشور به جایی نمی‌رسد. آنها سعی دارند از هر نوع اعتراضی که در ایران شکل می‌گیرد بهره برداری سیاسی کنند که البته موفق هم نشدند.

وی در ادامه گفت: ما باید با ابزار فرهنگی مثل فیلم و سریال ذهن نسل امروز را متوجه کنیم که منافقین چه اقدامات تروریستی‌ای انجام دادند. غربی‌ها همیشه پرورش دهنده تروریست هستند و مسلما از منافقین حمایت می‌کنند. جالب است که این گروهک‌ها همیشه علیه خود غرب اقدام می‌کنند. دور کردن منافقین از عراق و جای دادن آنها در آلبانی که کشور بسیار فقیری است نشان از حمایت از این گروهک تروریستی است. این کشور برای جای دادن منافقین ماهانه از آمریکا پول دریافت می‌کند. این گروهک اکنون با حمایت غرب در حال اقدامات تروریستی خود در ایران است.

قاضی‌زاده درباره اقدامات ضد بشری آمریکا بیان داشت: اخیرا آمریکا خود را از شورای حقوق بشر سازمان ملل کنار کشید چرا که اصلا برای آنها حقوق بشر اهمیتی ندارند. این خروج نیز در پی حمایت از اسرائیل بود. آمریکا حتی از معاهده فرانسه که مربوط به محیط زیست است نیز خارج شد و این نشان از تفکر یک جانبه گرایی آمریکاست.

سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس افزود: دولت آمریکا به گروهک‌هایی مثل منافقین دلبسته‌ است. اما اشتباه آنها در این است که مردم ایران را نمی‌شناسند. انقلاب ما انقلاب فرهنگی است. این انقلاب از بدو پایه گذاری با دشمنی، ترور و کشتار مواجه بوده است. مردم ما بصیرت و شناخت دارند و این امر مهم دلیل روشنی بر شکست دشمنان ایران است.

قاضی زاده درباره پیگیری مسائل حقوقی شهدای ترور توضیح داد: ما در مجامع بین‌المللی اگر بخواهیم کار حقوقی انجام بدهیم باید به دیوان کیفری بین‌المللی در لاهه مراجعه کنیم. چرا که مشمول مرور زمان نمی‌شود. امروز باید بدانیم که جنایات منافقین قابل فراموشی نیست. اما باید سندسازی شود. مساله‌‌ای که وجود دارد این است که هیچکدام از این منافقین در داخل ایران ساکن نیستند.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار