معاون اداره‌کل گردشگری استان کرمانشاه خبر داد؛

ارائه نرم‌افزار جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه در اماکن گردشگری استان

«وحید امیری» گفت: نصب فرستنده اطلاعات و نرم‌افزار جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه را در اماکن تاریخی و گردشگری استان در دستور کار قرار داده‌ایم تا گردشگران اطلاعاتی در خصوص جاذبه‌های گردشگری استان را با حجم کم و سرعت زیاد دریافت و بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند.
کد خبر: ۲۹۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ - 27June 2018

نشست هم اندیشی فعالین و مسئولین حوزه گردشگری کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، دومین نشست هم‌اندیشی فعالین و مسئولین حوزه گردشگری استان کرمانشاه با موضوعیت «ضعف تبلیغات درحوزه گردشگری استان» برگزار شد.

«وحید امیری» معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ابزار‌های معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری، حوزه تبلیغات و استفاده از فضای مجازی است تا ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی، آداب و رسوم و آئین‌های استان را بیشتر به گردشگران معرفی کنیم.

وی افزود: نصب فرستنده اطلاعات و نرم‌افزار جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه را در اماکن تاریخی و گردشگری استان در دستور کار قرار داده‌ایم تا گردشگران با استفاده از اینترنت وای.فای رایگان در این اماکن، اطلاعاتی در خصوص جاذبه‌های گردشگری استان که برروی این فرستنده‌ها بارگذاری شده است را با حجم کم و سرعت زیاد دریافت و بروری تلفن‌های همراه خود نصب کنند.

امیری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا از این ۱۰ فرستنده یک فرستنده را در کنسولگری عراق در کرمانشاه و یک فرستنده را در نیز کنسولگری ایران در «اربیل» نصب کنیم که در این زمینه در حال رایزنی با مسئولین مربوطه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار