مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

رویکرد دستگاه های اجرایی باید حمایت از کالای داخلی باشد

حجت الاسلام و المسلمین «رحیم جعفری» بر تغییر نگرش و رویکرد دستگاه های اجرایی استان در راستای حمایت از کالای ایرانی و بومی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۹۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 30June 2018

رویکرد دستگاه های اجرایی باید حمایت از کالای داخلی باشدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «رحیم جعفری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز شنبه در نشست کارگروه فرهنگی حمایت از کالای ایرانی که در اتاق جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: عوامل موثری در شیوع و یا کاهش قاچاق نقش دارد و مقابله با آن تنها به یک ارگان وابسته نیست.

وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه فرهنگی و هنری استان در حد توان و وظیفه اقدام هایی را انجام داده و یا در دستور کار دارد تا بتواند از کالای بومی و ایرانی حمایت کند.

جعفری با بیان اینکه کار کردن در زمینه فرهنگ و هنر بیشتر با مباحث نرم افزاری و فکری ارتباط دارد، گفت: هر دستگاهی که در زمینه حمایت از کالای ایرانی، ایده و توان دارد آن را ارائه دهد.

وی افزود: حوزه هنری و فرهنگی نیز در این زمینه کارهای متعددی می تواند انجام دهد که تولید فیلم، نمایشگاه خیابانی و آثار تجسمی نمونه ای از آن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه یادآور شد، تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی توسط دولت و ملت تکلیف و ارزش است و باید همه عواملی که موجب حمایت از کالای ایرانی می شود را به کار گرفت.

جعفری افزود: شاید بتوان گفت که همه تولیدات ما در عرصه فرهنگ و هنر داخلی است چرا که هنرمندان ما و تولیدات آنان بومی و یا بومی سازی می شود.

وی با تاکید بر خانواده محوری ادامه داد: والدین نخستین نقش اساسی را در تربیت فرزندان دارند که باید آموزش حمایت از این ارزش، پس از خانواده به بهترین شکل از سوی مراکز آموزشی به کودکان و نوجوانان تعلیم داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها