در گفت وگو با دفاع پرس مطرح شد

واکنش رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری به اظهارات گستاخانه 'کامرون'

اکرمی گفت: اظهارات نخست وزیر انگلیس موضوع جدیدی نیست و ناشی از روحیه چپاول گری و زورگویی این حامیان تروریست ها است.
کد خبر: ۲۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ - 29September 2014

واکنش رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری به اظهارات گستاخانه 'کامرون'

سید رضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره اظهارات مغرضانه کامرون در مجمع عمومی سازمان ملل علیه کشورمان گفت: آمریکا، اروپا و ارتجاع عرب همواره یک سیاست داشتهاند و آن استعمار و استثمار ممالک دیگر بوده است.

وی ادامه داد: این قدرتها همیشه در تلاش بودهاند تا با زورهمراه با تزویر بتوانند ایدههای خود را به جهانیان بقبولانند لذا موضع کامرون در برابر روحانی موضوع جدیدی نیست و ناشی از روحیه چپاول گری و زورگویی این حامیان تروریست در دنیا است.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: حامیان تروریست ها همواره سیاست تناقض را پیش میگیرند و کامرون نیز در هر دو صحبتی که داشت این نوع گفتار را پیش روی سخنرانی اش قرار داده بود.

اکرمی با تاکید بر لزوم پرداختن به مسایل درونی و تقویت اقتصاد و توان دفاعی گفت: با ایستادگی در مقابل مسایل، یاوه گویی و تناقض گویی این ناتوانان(کشورهای مستکبر) که از سر ضعفشان است کمتر خواهد شد.

وی در خصوص بازگشایی سفارت انگلیس نیز خاطرنشان کرد: ما ارتباط با کشورهای دیگر را اصل و مبنای دیپلماسی خارجی میدانیم ولی باید تلاش کنیم تا از نفوذ بیگانگان در این سفارتخانه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها