رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

ساخت ۸۲۹ واحد توسط بسیج سازندگی در مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اکنون ۸۲۹ واحد مددجو توسط گروه‌های بسیج سازندگی در مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه در حال ساخت است.
کد خبر: ۲۹۷۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ - 02July 2018

ساخت ۸۲۹ واحد توسط بسیج سازندگی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «نغمان غلامی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم افتتاح 200 واحد مددجو در مناطق زلزله‌ زده استان با اشاره به اینکه مراسم امروز یکی از بهترین نمادهای وحدت، همدلی و تحقق اهداف در کمترین زمان ممکن است، اظهار داشت: اکنون 829 واحد توسط نیروهای بسیج سازندگی به شیوه‌های مختلف در مناطق زلزله‌ زده در حال ساخت است که 314 مورد آن مربوط به مددجویان بهزیستی بود.

وی با بیان اینکه در سه روز 14 میلیون قطعه طیور بومی در 11 استان علیه بیماری نیوکاسل توسط بسیج سازندگی واکسینه شد، عنوان کرد: سازمان دامپزشکی واکسن را در اختیار بسیج سازندگی قرار داد و پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور این اقدام را انجام دادند.

غلامی گفت: امروز که دشمن فشارهای خود را بر مردم افزایش می‌دهد انجام این اقدامات در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و معیشت مردم ضروری است.

وی با تقدیر از بنیاد مسکن و بهزیستی برای پیگیری مداوم این اقدام و انعقاد تفاهم‌نامه سه‌ جانبه برای عبور از موانع اداری افزود: زلزله کرمانشاه عظمت ملت برای گشودن گره‌های سخت را نشان می‌دهد و ما تنها مدیریت و اجرا را به عهده داشتیم و خیران نقش بسزایی داشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: بخشی از منابع مالی برای ساخت واحدهای مددجویان بهزیستی مربوط به بهزیستی، بخشی مربوط به خیران و بخشی نیز مربوط به تسهیلات و کمک‌های دولت است.

انتهای پیام /

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
در زمان دفاع مقدس اگر کارمندان دولت به خط مقدم جبهه جنگ می رفتند برایشان در محل کارشان مشکلی درست نمی شد. اگر در زمان صلح کارمندان دولت بخواهند برای محرومیت زدایی به روستا، دهستان ... بخش ... شهرستان ... استان سیستان و بلوچستان بروند برای کارشان در محل کارشان چه اتفاقی می افتد؟
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار