سرپرست اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربی نیازمند حمایت مسئولان است

«افشین سیمین مرام» گفت: ما در جهت تجهیز کامل این مرکز، نیازمند رهنمود‌ها و نظرات نماینده ولی فقیه و همکاری استاندار و معاونین وی هستیم تا بتوانیم در هفته دفاع مقدس سال جاری، تجهیزات نظامی و کار‌های هنری مرتبط با گالری موزه را تکمیل کنیم.
کد خبر: ۲۹۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 03July 2018

دیدار سرپرست اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیهبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، «افشین سیمین مرام» سرپرست و جمعی از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی امروز (سه‌شنبه) با حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کردند.

«سیمین مرام» در این دیدار اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۶ همراه با ۹ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان‌های دیگر افتتاح شد که در طول این مدت، بیش از ۳ هزار نفر در قالب بازدید‌های گروهی دانش‌آموزی و دانشجویی از این مرکز فرهنگی بازدید کردند.

وی افزود: ما در جهت تجهیز کامل این مرکز، نیازمند رهنمود‌ها و نظرات نماینده ولی فقیه و همکاری استاندار و معاونین وی هستیم تا بتوانیم در هفته دفاع مقدس سال جاری، تجهیزات نظامی و کار‌های هنری مرتبط با گالری موزه را تکمیل کنیم.

«سیمین مرام» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در چند ماه گذشته نسبت به راه‌اندازی و فعالیت هرچه بیشتر کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس استان اقدام کرده و درصدد شناسایی رزمندگان برای جمع‌آوری خاطرات آن‌ها و تولید کتب و فیلم مستند از خاطرات جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: در سوم خردادماه از هشت عنوان کتاب دفاع مقدس و فیلم بمباران هوایی شهرستان ارومیه رونمایی شد و در حوزه دایرةالمعارف دفاع مقدس استان نیز ۱۷۰۰ مدخل تهیه و دانش‌نامه استانی در دست تهیه است.

حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نیز در این دیدار اظهار داشت: ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و به تبع آن جمع‌آوری آثار به‌جای مانده از دوران پرافتخار دفاع مقدس از وظایف اصلی شما عزیزان بوده و وظیفه ما است که در این مسیر شما را همراهی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها