دیدار امام جمعه ایلام با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

آیت‌الله «محمد نقی لطفی» امام جمعه ایلام با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دیدار کرد.
کد خبر: ۲۹۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 04July 2018

ترویج فرهنگ دینی موجب پویایی جامعه می‌شود/// تنظیم ضعیف/// هایپر لینک اشتبته است// در خبر دکتر نداریم/// در خبر گفتنی است نمیزنیم///به گزارش دفاع پرس از ایلام، آیت‌الله «محمد نقی لطفی» امام‌ جمعه ایلام، در دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی برنامه‌های مدون بسیار مهمی در راستای پیشرفت و نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه دارد.

 وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ استقامت در جامعه باید محور فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی باشد، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی نقشی تعیین کننده در سیاست‌گذاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ارتقای فرهنگ عمومی در سطح جامعه دارد.

 آیت الله لطفی، با تأکید بر برنامه‌ریزی در راستای تقویت نقش این شورا بر فرهنگ عمومی، یادآور شد: آنچه از فرهنگ دینی برداشت می‌شود فرهنگ ارزش‌هاست که اگر این مهم در جامعه نهادینه شود می‌تواند تحول عظیمی در زندگی مردم ایجاد کند.

 امام‌ جمعه ایلام بیان کرد: امروز که دشمنان به‌ ویژه نظام سلطه و آمریکا فشارها و تحریم‌ها را علیه ملت ایران افزایش داده‌اند لازم است که روحیه مدیریت جهادی، ایستادگی و مقاومت را در برابر دشمنان در سطح جامعه افزایش دهیم.

 گفتنی است، دکتر محمدرضا موالی زاده به‌ منظور شرکت در هفتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان و هیئت‌رئیسه شوراهای شهرستان‌ها صبح امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شدند.

 حضور در برنامه گفت‌ و گوی ویژه خبری سیما و حضور در جمع جمعی از فعالان عرصه فرهنگ عمومی استان از دیگر برنامه‌های سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به ایلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار