گسترش همکاری‌های پلیس ایران و چین

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین از گسترش همکاری میان پلیس ایران و چین خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 04July 2018

گسترش همکاری‌های پلیس ایران و چینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین و کمیسر «چائو شیقوان» رئیس دانشگاه پلیس ملی چین با یکدیگر دیدار و گفت‎وگو کردند.

فرمانده دانشگاه علومی انتظامی امین در این دیدار ضمن خیرمقدم به رئیس دانشگاه پلیس ملی چین و هیئت همراه اظهار داشت: شعار ما در این دانشگاه آموزش و تربیت «پلیس مقتدر و مهربان» است و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای بر رفتار مقتدرانه توأم با رأفت و عدالت پلیس با مردم تأکید دارند؛ البته ما در برخورد با آحاد مردم رویکردمان رأفت و مهربانی است و با مجرمان، هنجارشکنان و خلافکاران با اقتدار و بدون اغماض برخورد می‌کنیم.

سردار بختیاری ادامه داد: تقویت آمادگی جسمانی پلیس از برنامه‌های جدی در دانشگاه علوم انتظامی امین است، همچنین در این دانشگاه آموزش‌های علمی و مهارتی را به افسران و درجه داران ارائه می‌دهیم.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارای پلیس‌های تخصصی، چون راهنمایی و رانندگی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و... است، عنوان کرد: همه پلیس‌های تخصصی در دانشگاه علوم انتظامی امین و سایر مراکز علمی و دانشگاهی ناجا آموزش‌های تخصصی علمی و مهارتی می‌آموزند.

وی یادآور شد: از آنجا که پلیس جمهوری اسلامی ایران در تعامل و ارتباط گسترده با مردم است، مهارت‌های اجتماعی و ارتباطاتی را نیز به افسران، درجه داران و دانشجویان آموزش می‌دهیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین با تأکید بر اینکه معتقدیم پلیس باید به دانش و مهارت روز آگاه و مشرف باشد، عنوان کرد: افسران، درجه داران و دانشجویان علاوه بر آشنایی با تکنولوژی‌های روز باید اطلاع کاملی از شرایط و تحولات اجتماعی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان پلیس جمهوری اسلامی ایران و چین عنوان کرد: امید است امضای این تفاهم نامه به تقویت همکاری‌های پلیسی دو کشور منجر شود.

سردار بختیاری از آمادگی پلیس جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با پلیس چین خبر داد و گفت: آمادگی داریم در چارچوب این تفاهم نامه، همکاری‌های مشترک را به جد دنبال کنیم.

بر اساس این گزارش، در این دیدار تفاهم نامه همکاری میان پلیس جمهوری اسلامی ایران و چین امضاء شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها