برنامه «ثریا» از امشب پخش می‌شود

مجری برنامه «ثریا» گفت: برنامه تلویزیونی «ثریا» پس از ۲ ماه وقفه از امشب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
کد خبر: ۲۹۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ - 04July 2018

برنامه «ثریا» از امشب پخش می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محسن مقصودی مجری برنامه «ثریا» درباره زمان پخش مجدد این برنامه  اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «ثریا» از امشب  (چهارشنبه ۱۳ تیرماه) روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

وی افزود: از امشب هر هفته چهارشنبه‌ها به صورت زنده از شبکه یک روی آنتن خواهیم بود. مستند‌های برنامه «ثریا» هم بعضاً از شبکه سه سیما پخش می‌شود و امشب ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه مستند «کلید اینجاست» روی آنتن می‌رود.

مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» تاکید کرد: این برنامه ادامه همان سری قبل است و تغییرات جدید در شکل ندارد. تولیداتمان براساس مسائل روز است و به موضوعات متنوعی در برنامه و مستندهایمان پرداخته ایم.

مقصودی در پایان درباره دیگر تولیدات مستند خود اظهار کرد: مستندهای برون مرزی «ثریا» که در عراق و براساس ظرفیت صادرات این کشور تولید شده، تا کمتر یک ماه دیگر آماده پخش می‌شود و با یک فاصله‌ای سری جدید مستند «همسایه شمالی» را که در روسیه تولید شده، روی آنتن می‌بریم.

گفتنی است؛ موضوع امشب برنامه «ثریا» راه حل کنترل گرانی‌های اخیر است. برنامه «ثریا» با اجرای محسن مقصودی چهارشنبه ها حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار