آیت‌الله علما تاکید کرد؛

لزوم اتخاذ تصمیمات دقیق دولتی‌ها برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه عبور از چالش‌های ایجاد شده توسط مستکبران عالم نیاز به دقت در تصمیمات دولت و اقدامات مسئولان دارد، گفت: تصمیمات و اجرای امور مختلف هرگز نباید با سطحی‌نگری همراه باشد.
کد خبر: ۲۹۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ - 06July 2018

لزوم اتخاذ تصمیمات دقیق دولتی‌ها برای غلبه بر توطئه‌های دشمنانبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: طی چهار دهه اخیر همواره با کینه‌ورزی‌های دشمنان ایران اسلامی مواجه بوده‌ایم و همواره با توکل به خداوند متعال، وحدت، ولایت‌مداری، ایمان و تلاش می‌توان نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه عبور از چالش‌های ایجاد شده توسط مستکبران عالم نیاز به دقت در تصمیمات دولت و اقدامات مسئولان دارد، ادامه داد: تصمیمات و اجرای امور مختلف هرگز نباید با سطحی‌نگری همراه باشد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه خواستار برنامه‌ریزی برای مقابله با جنگ روانی پیش آمده از سوی دشمنان در مباحث اقتصادی کشور شد و تصریح کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که حتما باید با اقدامات اصولی و بررسی کارشناسی رفع شود ولی برخی مباحث همچون بالا رفتن نرخ ارز و گران شدن قیمت اجناس نباید موجب شود التهاب در جامعه ایجاد شود و هر چه سریع‌تر مدیریت قاطع در این خصوص انجام بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه توجه به رویکرد کشورهای اروپایی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی منافع تعریف‌شده بسیاری با آمریکا دارند، لذا این تصور بعید به‌نظر می‌رسد سیاست‌مداران این کشورها مواضع خلاف منافع آمریکا اتخاذ کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه هر میزان هم‌دلی و همراهی مسئولان بیشتر شود، اقدامات بهتری انجام می‌گیرد و این به نفع مردم است، متذکر شد: انسجام داخلی، اتحاد و تعامل مردم و مسئولان موجب ناکامی دشمنان در دست بافتن به دسیسه‌های شومشان خواهد شد.

وی صداقت مسئولان با مردم را الزامی بیان کرد و با اشاره به اینکه ملت ایران برای دفاع از اسلام، انقلاب، آرمان‌های شهدای والامقام و امام راحل و فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری در شرایط مختلف وارد میدان شده و جان‌فشانی کرده‌اند، گفت: دشمن تلاش می‌کند مردم را از نظام اسلامی جدا کند.

این مسئول  ایجاد امید در جامعه را از جمله الزامات خنثی‌سازی نقشه های شوم دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: عرصه مدیریتی کشور به افرادی همچون شهید رجایی نیاز دارد که صادق، سالم، امانت‌دار، پرتلاش و متعهد بود و چنین مدیرانی حتما موجب خمت‌رسانی به مردم می‌شوند.

علما با یادآوری لزوم برخورد با اشرافی‌گری برخی مسئولان، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر در عرصه جهانی است و همین موجب الگوبرداری از انقلاب اسلامی در سراسر جهان شده است که دشمنان از عصبانیت برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

امام جمعه کرمانشاه با یادآوری مناسبت‌های تقویمی همچون شهادت امام جعفر صادق(ع)، سالروز کشف کودتای نوژه، روز جهانی جمعیت و روز عفاف و حجاب، از عموم مردم خواست در شئون مختلف زندگی، به‌ویژه مصرف آب و برق در این روزهای گرم فصل تابستان صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار