سرهنگ عابدی:

الگوی ترافیک در تهران با توجه به ساعات اداری تغییر یافت

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تغییر ساعات اداری در تهران گفت: الگوی ترافیک در تهران با توجه به ساعات اداری تغییر کرده است.
کد خبر: ۲۹۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ - 07July 2018

الگوی ترافیک در تهران با توجه ساعات اداری تغییر یافتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «حسن عابدی» جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات شهر تهران، بار ترافیکی صبحگاهی زودتر شروع شده است، اظهار داشت: بار ترافیکی امروز در تهران از ساعت هفت تا هشت صبح به ساعت شش تا 6:30 تغییر کرده است.

عابدی افزود: با توجه به تغییر ایجاد شده در ساعت کاری ادارات تهران و تغییر آن به ساعات ابتدایی صبح رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند؛ خصوصاً با توجه به اینکه در معابر داخلی عابرین پیاده در حال تردد هستند و لازم است رانندگان سرعت مطمئنه و توجه به جلو را مد نظر داشته باشند.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت 5:30 صبح در سطح معابر مستقر خواهند بود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بار ترافیک خروج در زمان تعطیلی ادارات انجام شده تا در ساعات میانی روز مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار