فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد خبر داد؛

برگزاری همایش بزرگ «صیانت از حریم خانواده»

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد از برگزاری همایش بزرگ «صیانت از حریم خانواده» همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان بستان آباد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ - 07July 2018

برگزاری همایش بزرگ صیانت از حریم خانواده در شهرستان بستان آبادبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار «حسین محمدی» فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد اظهار داشت: امسال با تقارن هفته عفاف و حجاب با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) ستاد گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی را در طول هفته برگزار خواهد کرد.

وی افزود: بحث حجاب و عفاف نباید تنها در یک هفته محدود شود و باید با تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول سال بحث حجاب و عفاف را پیگیری کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری مراسم در هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در روز حجاب و عفاف، همزمان با سراسر کشور در شهرستان بستان آباد نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش به مناسبت گرامی داشت سالروز قیام تاریخی مسجد گوهرشاد بر علیه فرمان کشف حجاب رضاشاه و در خون غلطیدن هزاران نفر در این واقعه که در تاریخ به عنوان روز ملی عفاف و حجاب و قیام گوهر شاد ثبت شده است، 24 تیرماه در محل پارک صبا این شهرستان برگزار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: دیدار دختران محجبه شهرستان با امام‌جمعه بستان آباد، نشست صمیمی بانوان شاغل در ادارات با موضوع عفاف و حجاب، همایش کارگری، اصناف و زنان آرایشگر با موضوع عفاف و حجاب، دیدار از خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، جشن میلاد گوهر علم و عفاف حضرت معصومه (س) در بخش مرکزی و بخش تیکمداش از برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته عفاف و حجاب شهرستان بستان آباد است.

وی در ادامه یادآور شد: همایش بزرگ صیانت از حریم خانواده در این شهرستان یکی از تأثیر گزار ترین برنامه‌ها در چندین سال گذشته است که همزمان با هفته عفاف و حجاب و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثار گران، کارکنان، و روسای ادارات و مردم شهرستان برگزار خواهد شد که امیدواریم با همکاری و تعامل ادارات شهرستان این همایش در شان شهرستان برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در پایان با عنوان اینکه، حجاب و عفاف اثرات مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارد، اضافه کرد: حجاب و عفاف تنها مختص خانم‌ها نیست بلکه برای همه‌ی بانوان و آقایان به عنوان دو ارزش بسیار مهم در جامعه به شمار می‌رود که در این راستا حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار