رئیس کل دادگستری استان کرمان:

مقاومت بهترین راه مقابله با دشمنان است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مقاومت بهترین راه مقابله با دشمنان است و می توان با تکیه بر توان و تولید داخلی در برابر توطئه ها و تحریم های اقتصادی ایستادگی کرد.
کد خبر: ۲۹۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 07July 2018

مقاومت؛ بهترین راه مقابله با دشمنان استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «یدالله موحد» در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد به مشکلات بخش کشاورزی و دغدغه عدم فروش مناسب محصولات کشاورزی از سوی کشاورزان جنوب استانی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان با تدبیر بایستی به جامعه آرامش بدهند و از هم اکنون برای بخش کشاورزی سال آینده برنامه ریزی کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه دادگستری استان کرمان همواره تلاش کرده است تا ملجاء و پناهگاه مظلومان باشد، گفت: مظلومان بدانند که دستگاه قضایی مال مردم است و در اختیار مردم است و مدیران ارشد اجرایی و قضایی استان باید همواره در کنار مردم و درد آشنای مردم باشند.

موحد به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع مسئولان عالی قضائی کشور اشاره کرد و افزود: نتیجه کار دستگاه قضا در زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد و دستگاه قضا در کنار سایر قوا قرار دارد و باید با تعامل و هم‌اندیشی و همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان تصریح کرد: مقاومت بهترین راه مقابله با دشمنان است و می توان با تکیه بر توان و تولید داخلی در برابر توطئه ها و تحریم های اقتصادی ایستادگی کرد.

موحد خاطر نشان ساخت: قوام و دوام حکومت، استحکام و پایداری جامعه همه در گرو عدالت است و برای همین گفته می شود عدالت و امنیت دو مولفه و امر حیاتی و حساس برای حیات جامعه هستند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان عدالت و امنیت را دو مفهوم بنیادین در اندیشه های سیاسی نظام دینی برشمرد و گفت: عدالت مهم ترین صفت هر انسان مومن ‌و بارزترین ویژگی حکومت دینی و مردمی است.

وی با اشاره به اینکه عدالت یک حقیقتی است که همه انسان ها در زلال فطرت خود با آن آشنایند و بسیار افراد در راه عدالت جان باختند، تصریح کرد: قرآن کریم در کمال صراحت عدالت را هدف بعثت انبیا معرفی کرده است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان گفت: همه پیامبران برای برقراری عدالت آمده اند و بشر برای اینکه به سعادت و رستگاری نایل شود باید در اجتماع و دنیا زندگی کند و زندگی اجتماعی جز در پرتو عدالت امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار