مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تاریخ شفاهی فرماندهان ارتش در جنوب باید در دل نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس اجرا شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تاریخ شفاهی فرماندهان ارشد ارتش در جنوب یکی از دغدغه‌های ما است که باید در دل نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان گنجانده و اجرا شود.
کد خبر: ۲۹۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ - 08July 2018

تاریخ شفاهی فرماندهان ارتش در جنوب باید در دل «نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس خوزستان» اجرا شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و  قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب كشور برگزار شد.

در این جلسه سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با امير «علی ظريفی يگانه» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب دیدار و بر همکاری ارتش با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن دعوت از فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب كشور برای تدریس 2 واحد درسی کتاب آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه های استان اظهار داشت: نقش بی‌بدیل ارتش انقلابی ما در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر وحدت، پشتیبانی و حمایت همه جانبه ارتش، سپاه و نیروهای مردمی نبود این همه موفقیت‌های بزرگ به راحتی به دست نمی‌آمد.

وی افزود: تاریخ شفاهی فرماندهان ارشد ارتش در جنوب یکی از دغدغه‌های ماست که باید در دل نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان گنجانده و اجرا شود.

علیپور تصریح کرد: ارتش ولایی ما باید محتوای نقش برجسته خود در دوران دفاع مقدس را مهیا کند تا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان چیدمان و در معرض دید افکار عمومی قرار بگیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد: مکان‌ها و مقرهایی در فضاهای نظامی ارتش وجود دارد که بارها مقام معظم رهبری و دیگر شخصیت‌های برجسته کشور در آنجا مستقر و هدایت جنگ را بر عهده گرفتند که ما وظیفه داریم در حفظ و ثبت این مکان‌ها مبادرت ورزیم و این نقاط را بعنوان موزه هایی برای نسل جدید و البته آینده به ودیعه بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار