ابوترابی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مرفه‌نشین‌ها وضعیت نابسامان معیشتی مستضعفین را درک نمی‌کنند/ خدمت به مردم بارزترین آرمان انقلاب

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشرافی‌گری برخی مسوولان گفت: قطعا کسانی که به واسطه مشاغل خود توانسته‌اند زندگی مرفهی برای خود مهیا کنند، نمی‌توانند حال و روز مردم در طبقه ضعیف جامعه را درک کنند.
کد خبر: ۲۹۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ - 08July 2018

مرفه‌نشین‌ها وضعیت نابسامان معیشتی مستضعفین را درک نمی‌کنند/ خدمت به مردم بارزترین آرمان انقلابابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در خصوص مشکلات اقتصادی کشور و افزایش قیمت‌های اخیر در بازارهای ارز، سکه، خودرو و مسکن اظهار داشت: عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت یکی از دلایل بروز و ظهور مشکلات اخیر بود که امیدواریم دولت با تدبیر‌اندیشی کارآمد و به موقع در جهت رفع معضلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از گذشته تلاش کند.

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری برخی مسوولان افزود: قطعا کسانی که به واسطه مشاغل خود توانسته‌اند زندگی مرفهی برای خود مهیا کنند، نمی‌توانند حال و روز مردم در طبقه ضعیف جامعه را درک کرده و برای بهبود وضعیت نابسامان این قشر تلاش کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم و به ویژه مستضعفین را یکی از مهمترین آرمان‌های امام راحل و انقلاب برشمرد و گفت: مسوولانی که به واسطه حمایت و پشتیبانی ملت امروز در مسندها و پست‌های مدیریتی تکیه زده‌اند باید تمام توجه خود را به رسیدگی به امورات مردم معطوف کنند؛ چراکه عدم توجه به مشکلات و نارضایتی‌های مردم و تلاش نکردن برای رفع گرفتاری آنها باعث ایجاد شکاف عمیق میان ملت و حاکمیت می‌شود که این یک تهدید برای منافع کشور محسوب می‌شود.

ابوترابی با بیان اینکه تخصیص ارز با مبلغ 4200 تومانی برای تمام کالاها باعث آشفتگی بازار داخلی شد، تصریح کرد: دولت باید ارز با این مبلغ را تنها مختص به کالاهای ضروری مردم از جمله اقلام بهداشتی، درمانی و غذایی می‌کرد و برای واردات هرگونه کالای غیر‌ضروری بنا بر نوع اجناس ارز را با قیمتی متفاوت اعلام می‌کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید و فروش نامتعارف سکه در بازار گفت: دولت باید بعد نظارتی خود را ارتقا دهد، نباید نسبت به خرید و فروش نامعقول سکه بی‌تفاوت بود. خرید 38 هزار سکه توسط یک نفر موضوعی نیست که بتوان از آن به سادگی عبور کرد.

وی در پایان با بیان اینکه بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی کشور عزم جدی مسوولان را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: پیگیری در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی از بزرگترین راهکارهای کمک به اقتصاد کشور است؛ در واقع کسانی که دغدغه نظام و انقلاب و خدمت به مردم را دارند باید به دور از شعار برای مردم کار کنند؛ چراکه نارضایتی مردم از نحوه مدیریت مسوولان باعث خدشه وارد شدن به عقاید و باورهایشان نسبت به اصل نظام خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها