حمیدی:

بسیج اساتید حاکمیت جمهوری اسلامی را بدون گرایشات سیاسی یاری می‌دهد

بسیج اساتید در رویکرد جدید خود بنا دارد با استفاده از ظرفیت اساتید بدون در نظر گرفتن گرایش و تعاملات سیاسی آنها، در همه عرصه‌ها حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را کمک کند.
کد خبر: ۲۹۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 08July 2018

بسیج اساتید حاکمیت جمهوری اسلامی را بدون گرایشات سیاسی یاری می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، محمدرضا ابن الدین حمیدی جانشین سازمان بسیج اساتید کشور عصر امروز (۱۷ تیرماه) در نشست خبری رونمایی از بسته سیاستی اندیشکده مطالعات راهبردی در حوزه اقتصاد کشور، اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید کشور در هجدهمین سالگرد تاسیس خود بر اساس انتظاری که از بسیج می‌رود، ظرفیت‌های اساتید بسیجی را متناسب با موقعیت‌ها و شرایط جامعه ساماندهی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی بسیج اساتید با استفاده از ظرفیت اعضای خود در دفاع از کشور تلاش می‌کند، افزود: بسیج اساتید در رویکرد جدید خود بنا دارد با استفاده از ظرفیت اساتید بدون در نظر گرفتن گرایش و تعاملات سیاسی آنها، در همه عرصه‌ها حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را کمک کند و در این راه بر آن است تا با شناسایی نقاط ضعف، در رفع کاستی‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران را یاری دهد.

جانشین سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: بر این اساس سازمان بسیج اساتید کشور از تمامی اساتید، بدون لحاظ کردن تمایلات سیاسی آنها، دعوت می‌کند در فرآیند بررسی مشکلات کشور و ارایه راهکار‌هایی برای رفع مشکلات، این سازمان را یاری دهند.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که شرایط پیچیده‌ای است بویژه بعد از اعتراضات دی ماه و اعتراضات اخیر، اندیشکده ایرانی مطالعات راهبردی بسیح اساتید، نتایج مطالعات خود به صورت بیانیه‌ای ارایه خواهد کرد.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها