فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:

شرط استمرار انقلاب، توجه مسئولین به توصیه‌های رهبری است

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای توقف انقلاب به کار گرفته‌اند، گفت: قطعا در این امر موفق نخواهند بود و لذا شرط استمرار انقلاب این است که توصیه‌های رهبری مورد توجه تمام مسئولین قرار گیرد.
کد خبر: ۲۹۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ - 10July 2018

شرط استمرار انقلاب، توجه مسئولین به توصیه‌های رهبری استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در آیین تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در آستانه‌ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و این چهلمین سالگرد دشمنان را به شدت مرعوب کرده است، لذا تمام توان خود را برای توقف انقلاب به کار گرفته‌اند. وی با بیان اینکه البته در این امر موفق نخواهند بود، ادامه داد: شرط استمرار انقلاب این است که توصیه‌های رهبری مورد توجه تمام مسئولین قرار گیرد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه ما در حال رشد و تعالی هستیم، گفت: در حال رسیدن به قله‌ی تثبیت انقلاب در جهان اسلامی می‌باشیم، اگر این تثبیت صورت گیرد به اهداف عالی انقلاب رسیده و یک بازخوانی از هویت سیاسی و فرهنگی انجام خواهد شد.

سردار خرم تصریح کرد: زمانی نگران بودیم که لابی‌های صهیونیست دنیا را تسخیر می‌کند، پس از آن ضلع دیگر یهودیت مسیح هم به آن افزوده شد و اکنون یهودیت در بین جهان اسلام نیز نفوذ کرده و طیف بزرگی از سردمداران در حال افزودن به این مثلث است.

وی افزود: در حال حاضر هدف این مثلث مقابله با نظام و انقلاب اسلامی است تا نگذارند به سر منزل مقصود برسیم.

سردار خرم تاکید کرد: یک انبساط خاطر جدی و امنیت برای امت اسلامی در کشور وجود دارد به همین دلیل دشمن در پی برهم زدن این امنیت هستند، شرایط ایجاب می‌کند قشر علمی و دانشگاهی که موذن جامعه هستند نگذارند امت به خواب برود.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: امروز بیش از گذشته به پویایی و بالندگی دانشگاهیان نیاز داریم تا در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند.

وی اذعان داشت: علم آموزی باید منجر به حفظ دین شود در حالی که متاسفانه در جامعه امروز این چنین جا افتاده که علم بیاموزید تا مدرک بگیرید و مسئولیتی را بدست آورید‌.

سردار خرم متذکر شد: در سال‌های نخست انقلاب وقتی جوانان دانشجو و دانش‌آموز ما وارد حوزه‌ی دفاعی شدند ورق جنگ را صد در صد به نفع انقلاب اسلامی تغییر دادند و عامل تاثیر گذاری و موفقیت در جنگ شدند، زیرا هم علم داشتند و هم عامل به علم خود بودند ما امروز به این طیف روحیه نیاز داریم.

وی با تاکید به لزوم آگاهی بخشی و آگاه سازی عنوان کرد: ملتی می‌تواند سربلند از گردنه‌ها عبور کند که آگاه باشد و این آگاهی را جوان انقلابی می‌تواند در جامعه به ظهور و بروز برساند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت بسیج دانشجویی بیان کرد: امیدواریم این مجموعه را مجموعه‌ای کارگشا و تحول خواه ببینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها