مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

خدمت صادقانه به مردم، اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش هدف اصلی دهه کرامت است

«محمدرضا سوقندی» گفت: خدمت صادقانه به مردم، اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش هدف اصلی دهه کرامت است و باید طی دهه کرامت به این سه ویژگی و سبک زندگی ائمه بیشتر پرداخته شود.
کد خبر: ۲۹۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 10July 2018

خدمت صادقانه به مردم، اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش هدف اصلی دهه کرامتبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «محمدرضا سوقندی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت به میزبانی فرهنگ و ارشاد استان سمنان ضمن بیان اینکه جریان سازی دهه کرامت و استفاده از سبک زندگی ائمه اطهار (ع) در استان ضروری است، ابراز داشت: فضای مجازی بهترین ابزار برای ترویج اهداف و برنامه‌های دهه کرامت قلمداد می‌شود که امیدواریم بتوان ضمن بهره‌گیری از شرایط روز زمینه بهتری را برای اشاعه فرهنگ ائمه در استان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد زمینه لازم برای استفاده از فرهنگ امامان معصوم در قالب جشنواره‌های مختلف هستیم، افزود: با توجه به اینکه خدمت صادقانه به مردم، اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش هدف اصلی دهه کرامت است لذا انتظار می‌رود طی دهه کرامت به این سه ویژگی سبک زندگی ائمه بیشتر پرداخته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه امسال برنامه‌های اوقات فراغت در راستای تعلیم و تربیت اقتصادی بر اساس آموزه‌های دینی چیدمان شده است، ابراز داشت: در نظر داریم تا با هدایت برنامه‌های فرهنگی به سمت آموزه‌های دینی شاهد اجرای مطلوب اهداف دهه کرامت در جامعه باشیم.

سوقندی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن می‌کوشد تا با گرفتن فرهنگ کار و تلاش ما را وابسته به خود نگه دارد، تصریح کرد: بر همین اساس پیش‌ بینی شد تا تعالیم اقتصادی و حکمت‌های رضوی طی دهه کرامت در برنامه‌های استان سمنان گنجانده شود تا بتوان با ترویج مهارت‌آموزی و تلاش نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرد.

وی افزود: دهه کرامت فرصت مناسب برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مرم باید باشد بر همین اساس  ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی در استان سمنان پیش‌بینی‌شده است تا بتوان با اجرای آن به اهداف مورد نظر دهه کرامت دست‌ یافت.

از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) یکم تا یازدهم ذی‌القعده مصادف با ۲۴ تیر لغایت سوم مرداد ۹۷ در تقویم به نام دهه کرامت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها