رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان تاکید کرد؛

حفظ وحدت و همدلی در شرایط فعلی اقتصاد کشور

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان بر حفظ وحدت و همدلی در شرایط فعلی اقتصاد کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۲۹۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ - 11July 2018

حفظ وحدت و همدلی در شرایط فعلی اقتصادی کشوربه گزارش دفاع پرس از سمنان، «علی‌اصغر جمعه‌ای» رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز اقتصاد ایران به‌ شدت درگیر چالش‌هاست که از سوی دشمن طراحی‌شده است.

وی با بیان اینکه توسعه روابط بین‌المللی یکی از مهم‌ترین رویکرد های دولت برای رفع مشکلات بازار فروش است، افزود: توسعه روابط بین‌المللی نقش مؤثری در رونق و بهبود شرایط اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان بی‌نیازی فعال اقتصادی به ارتباط با دنیا را عامل اصلی برای رانت‌خواری برشمرد و گفت: فعالیت اقتصادی وابسته به روابط بین‌المللی است و در صورتی‌که این فعالیت به خارج از مرزها نیز عرضه شود می‌تواند در وضعیت اقتصادی اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه برجام تمام مشکلات اقتصادی ایران را حل نمی‌کرد، یادآور شد: این توافق می‌توانست اقتصاد ایران را ارتقا دهد و اکنون آمریکا با خروج از برجام در حقیقت به اقتصاد این کشور آسیب‌زده است.

جمعه‌ای با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در شرایط فعلی بیان کرد: خروج آمریکا از برجام تولید و اقتصاد ایران را تحت تأثیر قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها