نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی:

با روحیه جهادی مشکلات را حل می‌کنیم

«عباس گودرزی» گفت: با وجودی که بروجرد شهرعلما، مفاخر، مشاهیر و شهداست، اوضاع و احوال خوبی ندارد اما افق روشن است و با روحیه و کار جهادی مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۲۹۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ - 11July 2018

با روحیه جهادی مشکلات را حل می‌کنیمبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاح بیمارستان «آیت الله بروجردی» اظهار داشت: هر وقت جلسه ای درخواست شد و خدمت وزیر بهداشت بودیم، ایشان دستوراتی صادر کردند که امروز ثمرات دستورات خوب و به موقع ایشان را شاهدیم.

وی با بیان اینکه بروجرد شهر علما، مفاخر، مشاهیر و شهدای والا مقامی مانند شهید بروجردی است، گفت: شهری با این همه چهره، مفاخر و مشاهیر، شهری که مقام معظم رهبری فرمودند شهر استعداد های درخشان است، اما اوضاع و احوال خوبی را پشت سر نگذاشته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، افزود: اما افق روشن است، با روحیه جهادی مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت.

گودرزی با اشاره به اینکه روحیه جهادی یعنی کار فراوان، پر حجم و با کیفیت، یعنی وقتی کاری را شروع  کردی، آن را زمانی رها کنی که تمام شود، گفت: وزیر بهداشت بدون اغراق این روحیه را دارد، شما شاهدید در مجلس بالاترین رای اعتماد را می آورد به خاطر پیگیری های مستمری که دارد.

وی با بیان اینکه در بروجرد بسترهای لازم برای تربیت نیروهای کاردان و پزشک فراهم است، تصریح کرد: در مورد ایجاد دانشکده پزشکی در بروجرد خبر دارم و قسم هم می خورم اگر دست وزیر بود انجام می شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: در گذشته این موضوع در اختیار وزارت بهداشت بود اما امروز در اختیار شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دیشب به من فشار آوردند که برای وزیر بهداشت شهر را «بنر باران» کن، ادامه داد: ما خاک پای وزیر را توتیای چشم می کنیم، من تنها یک بنر در شهر نصب کرده ام.

وی با بیان اینکه باید فرهنگسازی کنیم که ریخت و پاش ها کم شود، تصریح کرد: برآورد کردم، در حد بضاعت من باید پنج میلیون تومان هزینه می کردم تا در شهر بنر نصب شود، اما این کار را نکردم و امروز از جیب شخصی خودم پنج میلیون تومان را برای هزینه بیمارستان و تجهیزاتی که نیاز دارد واریز می کنم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، افزود: باید این فرهنگ در شهر بروجرد برچیده شود و پول ها صرف امور ضروری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها