مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس برعهده جوانان بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس بر عهده جوانان بود و جوانان امروزی باید با همان روحیه انقلابی و جهادی در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند.
کد خبر: ۲۹۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ - 12July 2018

مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس برعهده جوانان بودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه طرح ولایت یاران سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا اظهار داشت: دشمنان اسلام و در راس آن آمریکای جنایتکار، جوانان عزیز کشور اسلامی را نشانه گرفته‌اند و می‌خواهند با شیوه ها و روشهای متفاوت، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند در حالی که نمی‌توانند چنین غلطی بکنند و آرزوی خود را به گور خواهند برد.

جعفری با اشاره به اینکه آینده کشور از آن جوانان عزیز است، خاطرنشان کرد: مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس بر عهده جوانان بود و جوانان امروزی باید با همان روحیه انقلابی و جهادی در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند و ادامه دهنده واقعی راه شهدای عزیز باشند.

وی به پیوند جوانان عزیز با پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در جبهه مقاومت اسلامی، عنوان کرد: جوانان عزیز ایران اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت (ع) ثابت کردند که هر کجا و هر جا نیاز باشد، در آن میدان حضور می‌یابند و نقش خود را بخوبی ایفا می‌کنند.

این مسئول ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: راه پیشرفت ما، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان است و این فرهنگ است که ما را از خطرات و تهدیدات مصون می دارد.

جعفری ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آمریکای جنایتکار قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: اگر نگاهی به گذشته و تاریخ بیندازیم، همواره می‌بینیم که آنان قابل اعتماد نبوده و اصلا نباید به آنها اعتماد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار