حمایت استاندار کرمانشاه از فیلم هایی با مضمون «ایثار و شهادت»

«هوشنگ بازوند» با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دستاوردهای عظیم و مبارک نظام جمهوری اسلامی است که ریشه در عاشورای حسینی دارد، گفت: از ساخت فیلم هایی با مضمون ایثار و شهادت در استان حمایت خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ - 12July 2018

از تهیه فیلم هایی با مضمون «ایثار و شهادت »حمایت می شود.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ساخت فیلم هایی در حوزه دفاع مقدس می تواند به ترویج فرهنگ و شهادت در استان و به ویژه نسل جوان و آینده سازان کشور کمک کند.

وی اضافه کرد: اگر مدیری به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت که جز آرمان های ما هستند بی تفاوت باشد یعنی به دیگر مسائل نیز بی تفاوت خواهد بود.

بازوند تاکید کرد: در طول حیات نظام جمهوری اسلامی هر جا تهدیدی متوجه کشور شده است، این فرهنگ ایثار و شهادت است که به کمک نظام آمده است.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: باید تلاش کنیم تولیدات ارزشمند سینمایی ساخت استان، در شبکه های پربیننده سراسری نیز پخش شود تا مخاطب ملی نیز از آن بهره مند شود.

بازوند با اشاره‌ به ظرفیت های فضای مجازی ادامه داد: باید از ظرفیت های این فضا نیز به منظور گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان با این فرهنگ استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار