مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری:

باید عالمانه با نبرد فرهنگی و اقتصادی دشمن مقابله کرد/ تاکید بر لزوم تربیت فرزندان عاشق شهادت در جامعه

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان گفت: مادران باید فرزندان خود را با عشق به شهادت تربیت کنند و آگاه باشید که امروز دشمن در دو میدان نبرد فرهنگی و نبرد اقتصادی با نظام جمهوری اسلامی مبارزه می کند و باید عالمانه با آن مقابله کرد.
کد خبر: ۲۹۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ - 13July 2018

باید عالمانه با نبرد فرهنگی و اقتصادی دشمن مقابله کرد/ تاکید بر لزوم تربیت فرزندان عاشق شهادت در جامعهبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «حجت الاسلام  مهدی گرجی» در مراسم تجمع «عفاف و حجاب» و تشییع پیکر پاک 10 شهید دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز به دعوت شهدا در این مراسم آمده ایم و خوش به حال پدری که بعد از 36 سال اینچنین جشنی برای آمدن فرزندش به راه می‌اندازد و خوش به حال مردم اصفهان که امروز در میدان امام(ره) به استقبال این شهدا آمده‌اند و تصاویر آن را به جهان مخابره می‌کنند.

وی افزود: انتشار و نشان دادن تصاویر این تجمع بزرگ و عاشقانه به جهانیان ثابت می کند که ملت ایران عاشق جهاد و شهادت است و عشق به جهاد در راه خدا و شهادت  آرزوی اولیاء بزرگ بوده و در ماه رمضان و بهترین ساعات عبادات شهادت را از خدا طلب می کردند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مادران باید فرزندان خود عاشق شهادت تربیت کنند و آگاه باشید که امروز دشمن در دو میدان نبرد فرهنگی و نبرد اقتصادی با نظام جمهوری اسلامی مبارزه می کند و باید عالمانه با آن مقابله کرد.

وی بیان کرد: در میدان نبرد فرهنگی زنان، دختران و جوانان را مورد هجوم خود قرار داده است، با پرخاشگری و تندخویی وناسزاگویی در این میدان نبرد نمی توان راه پیش برد، باید از همان راهی که دشمن وارد شده است ما نیز علیه او اقدام کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر دشمن با زبان علم، هنر و ترفند های گوناگون فرهنگی به جنگ ساده زیستی و ارزش ها، خانواده و حجاب ما آمده است باید حکیمانه با او مقابله کنیم.

وی افزود: اتاق های فکر و به تعبیر رهبری هیئت های اندیشه ورز باید دراین میدان عالمالنه علیه اقدامات دشمن وارد شوند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان بیان کرد: دشمن به دنبال ثبت هرزه گویی، تندخویی و بد دهانی و پرخاشگری ماست، خواستار دشمن این است که مردم ایران را وحشی و تندخو به دنیا معرفی کند.

وی ادامه داد: ما باید در میدان فرهنگ محترمانه، شجاعانه، عالمانه و مودبانه وارد شویم، خواهران جوان و خانواده شهدا و مادران جامعه، حکیمانه و مودب و اندیشمندانه و دلسوزان وارد شوند، کلامتان بوی نفس شهیدان را بدهد که به جان جوانان بنشیند و اثرگذار باشد.

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: درمیدان دوم، دشمن زیر بنای اقتصادی ما را هدف قرار داده است، کار خطرناکی را آغاز کرده، بالارفتن قیمت ها کاردشمن است، دشمن برنامه های پیچیده ی اقتصادی علیه ما دارد، اگر همه دست در دست هم ندهیم و همه با هم با اتکا به استعدادهای داخلی گوش به فرمان  ولایت نباشیم، قافیه را خواهیم باخت و سنگرهای ما یکی پس از دیگری به دست دشمن خواهد افتاد.

وی افزود: شهدا به ما درس استقامت دادند، ایستادگی و استواری بر سر ارزش ها را آموختند، هرچه دشمن شرایط اقتصادی را سخت تر می کند، مردم باید متحد تر شوند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان  خطاب به بازاریان و کسبه گفت: بازاریان به یاری مردم خود بشتابید و حرکت های مسنجم برای دفاع از محرومان راه بیندازید.

وی خاطرنشان کرد: در ازدواج جوانان و خانه دار شدن آنها مدارا کنید و در میدان نبرد اقتصادی مسنجم و قوی بیاستید، حضرت یوسف وقتی به مقام عزیزی مصر رسید، مسئولیت امور اقتصادی را برای خود پیشنهاد کرد چرا که می دانست اگر به اقتصاد جامعه سروسامان ببخشد، می تواند به راحتی دین مردم را درست کند.

استاد حوزه بیان کرد کرد: ثروتمندان عاشق شهدا به میدان بیایید و به مردم خود نفس دهید و در این میدان محکم بیاسیتد که قطعا پیروزی نزدیک  است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار